High Impacted news k doran apke hikmat-e-amli kia hote hai?
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #16 Collapse

men khud aue bohtse aur traders ka maanna he k news aane k time par har cheez chor kar buying sellin ke kaam men lag jaana chahye kyune yeh time sirf buying aur selling ka hi hota he aur zyada tar traders yehi karte hen
    • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
    • #17 Collapse

bro daily her currency ki news ka ek time hota hai so jb news ane wali ho to trade na kre or jb news aa jaye to trade kre data positive hai ya negative yeh zarur dekhe
      • #18 Collapse

. But it is more profitable business than risk We cab easily lses our risk on forex market, if we learn more and pratcice on demo account morwa nd more. And we must have to be sincere to avoid our risk.
        • #19 Collapse

brother i think that you say right because according to my experience, news k doran technical traders kuch nahi krte kyun unke stops k hit hone ka daar rehta hai khas tor se tab jab 70 60 pips ki news release hoti hai or uska reaction unke stops ko hit krdeta hai to woh loss main chale jate hy.
          • #20 Collapse

par kiafcvhbbbbccccccccccccccccccccc
            • #21 Collapse

The most popular practices usually are scalping along with stock investing since when you uncover to trade scenario usually are creating to help you next to then you definitely a person manage to consider your industry. In the event you intend to pursue my strategy, attempt to carry out as i do something.
              • #22 Collapse

mery bahi abhi is business men naya hn men ny forex trading business aik maheny pehly suru kia hy to mujy news trading ky bary men kuch pata nahi lwkin mujhy mery dost ny bataya hy k news trading karny ky liy experience ki zarorat hoti hy mery dost ny btaya hy k jb market men news news asar ansaz hoti hen to market ko qabo krna asan nahi hota to mery bhai experience boht zarori hy
                • #23 Collapse

News par kaam karnay walay log wave/technical analysis ko madd e nazar rakhtay hein, us k hujam ko chek kartay hein k ye news kitnay pips tak maar kar sakti hay phir wo pending orders par kaam kartay hein. behtareen hall is ka ye hay k aap pehlay news ko apna kaam dekhanay dein or jab market ek taraf nikal jaye to us k opposite small lot ki trade lagayein, 95% market palat'ti hay .:D

• #24 Collapse

i have no concept in which the best way to buy and sell in reports as well as the way you could generate income while using the reports my business is new speculator as well as i have no concept in which the way you could generate income together with reports buying and selling as well as the way you could generate income as well as i do think generating revenue is the most important thing which will help to make all of us wealthy nevertheless it's hard to see an individual in which the best way to earn possibly my business is new speculator.
                    • #25 Collapse

ahan per ap ne thread pst ki hai wahan ager ap dekho o ap ko ais 4-5 threads mil jayein gi jo ko boht jetail se btaya he ke kia kra ha r kesy krna ha is lie ap phecli news wali threafs ko parhe thanks.
                      • #26 Collapse

janab jab be news impact hta hai to treader ko bht e socha samj kar agy chalna hota hai, jasy e ap ki trade thek hoti hai to apko bohat sara nafa ho jata hai ... abi tak mjy asa experience to nae hua because I am new to this , but according to my marketing experience asa o jata hai
                        • #27 Collapse

well bhai jan main news time main zyada ter market k trend ko dekh k tredes open karta hun or agr buy ka trend ho to main buy kar deta hun or stop loss aga deta hun 10 pips ka jis se agr market mere against bhi jaye to mera zyada loss nhi hota
                          • #28 Collapse

news k waqt koi bhi strategy aap ko loss profit dono de skti hay kiyun k aap nahi janty k agar down trend hay tu news negative hi hay.. wo positive bhi aa skti hay aur up ja skti hay.. mera mashwara yhi hay k news se ek hour phly os currency pe trade nahi lgani cheay news k liay alag se strategies bnai jati hain jin mae indicators use nahi hoty.
                            • #29 Collapse

i don't have any concept a way to change news however|and the way} we will earn cash with the news i'm new dealer and I even have no concept however we will earn cash with news mercantilism and the way we will earn cash and that i suppose earning cash is that the main issue which might create US made however it's arduous to inform you that how you'll earn even i'm new dealer
                              • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                              • #30 Collapse

My spouse and i don't know of which the way to business inside news and also how we may earn income with all the news my business is new speculator and also my spouse and i don't know of which how we may earn income having news buying and selling and also how we may earn income and also i do believe generating revenue will be the main thing which will produce us wealthy but it really is hard to share with anyone of which tips on how to make also my business is new speculator.

اب آن لائن

Working...
                                X