qualities of a successful trader
    following are the characteristics of a successful trader
    1. experience
    2.knowledge
    3.trading skills
    4. planning
  • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
  • #2 Collapse

main ap ki baat se agree karta hoon but is main aik aur cheez ko bhi ad karna cha hoon ga ke ager ap greed karte ho aur ap ke pass experience bhi hai knowledge bhi aur ap ki skill bhi achi hai but ap greed ki waja se success nahi hasil kar sakte tu sab se phele greed ko khatam karen then trading karen
    • #3 Collapse

Aik successful traders ki yeh qualities honi chahyin keh us ke pass trading ka acha knowledge ho aur us ke pass trading ka boht acha experience ho aur trading market bary mein bhi strong ho, trading se us ka sincere hona bhi us ki quality mein shmil hay
      • #4 Collapse

Qualities of a successful trader that they can learn from their experience and mistakes.You don't have to make mistakes again and again so you can lose amount.

• #5 Collapse

yeah nice information sharing brother hmay yehi cheezen hoti hain jo kamyyabi ki tar ley jati hain or yehi cheezen jab ham follor kren gy to hi successful trader ban payegy or hamy zyada se zyada mehnat krni chahiye hamy kamyab hony k liye
          • #6 Collapse

thanks dear about this optic and when you trade in this market there is many things its good for you dear
            and i see this steps good for you and help you dear and i like this in insta forex to say it
            • #7 Collapse

Forex trading me wo he trader successful hota hai jis k pass trading ka knowledge, experience hota hai jo apna time spend karta hai, planning k sath trading karta hai, apna fresh mind use karta hai, apny analysis or strategy ko trading me use karny se pehly un ko demo account par practice kar k un theek ya galat sabit karta hai or phir live account me use karta hai or wo trader over volume ya extra lots nhi lagata wo ziada lalach nhi karta balky apny analysis k mutabik profit hasil kar k lot close kar deta hai.
              • #8 Collapse

according to me forex trading ka liya experience hard worker well educated and sub say important chex presentatior ho bhut acha
                • #9 Collapse

Thank you very much for the new topics. I think the main quality of a good trader is patience. Then with patience he/she make a lot of practice and from practice they can gather knowledge and experience. And the knowledge and experience helps them to make a good plan.
                  • #10 Collapse

qualites
                    1- hardwork
                    2-experience
                    3-patience
                    4-timings
                    • #11 Collapse

My all friends successful trader wo hota ha,jo trading k bary men knowledge rakhta ho,or un ke planning k bari men bhe un ko pata ho,in k ilwa un ko trading k bary men experience bhe hona chaie ,to un ko ham successful trader kahty hn.
                      • #12 Collapse

Mai short word mai yahey kaho ga ky successful trader hamesha aik planing aur aik method ky sath trading karta hai aur wo greed aur luck ko avoid karta hai
                        • #13 Collapse

Qualities of a successful trader that they can learn from their experience and mistakes. You don't have to make mistakes aain and again so yoh can ose amount.

• #14 Collapse

The main and basic quality of an successful traders is they always ready to send proper time with this business, and they never find any shortcut for earning money, they always work hard for earning money and they used his mind and skills in this business.

• <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                            • #15 Collapse

Successful trader hamesha kesey chez ko shoro karnay sy pahley aus ky baray mai knowledge zaror lata hai aus ky elwa wo trading ky waqt short term trading like karta hai aur wo greed sy acoid karta hai

اب آن لائن

Working...
                              X