Dedicated to all beginners in Forex Trading
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #1 Collapse

Dedicated to all beginners in Forex Trading
    Hello guys,

Right now, I am writing a few lines about the importance of simplicity in Forex trading and it will be dedicated to all of new Forex traders (Off course me too). You know what, many traders love to keep things simple and straight in FX, because they already know the power of simplicity.

What the heck this word, 'SIMPLICITY', means here?

Well, to all, if you are doing trading with a lot of trading indicators and with lots of graph patterns then you are surely on the wrong side. Don't make things messy, always keep clear your graph from such messy stuff.

Second, if you know you can be hit by stop loss, never ever try to put more money in your trade. Let it be happened so that you may save yourself from big losses.

Always choose a trade that goes with a trend, especially if you are a new trader.

Never enter a trade in a same day if you make a profit for the day. You have to keep yourself away from any kind of over-trading (/or a deleterious habit of over-trading).

Always see previous candle patterns so that you may see the past prices of the current market.

There can be many other things for becoming a successful trader, my article still is incomplete. I will try to add more stuff up.

Till then have a nice time with your trading!

From the original desk of miles ...
  • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
  • #2 Collapse

Brother, you have pointed out some very good things that are really needed to understand, some traders do their tradings under over confidence, and some of them do over trading, but this happen when they are new in market, and if traders are getting messy then it is because of thirst of learning, but anything that is excessive can harm, so if a trader wants to learn all the things within shortest time then he will definitely get confused as you have mentioned above.
    • #3 Collapse

forex trading esa platforum ha jahan per ham mukh talf pairs main buy or sell krty hn aur us ka hamin profit hota ha kaie dafa loss bhe ho jata ha yah to har karbr main hota ha ha
      • #4 Collapse

aap nay achi sharing ki hai.agar koi new trader in cheezon ko daikh kar chalta hai to ye us kay liey useful information hai.Trading main boohat sari cheezon ka khyaal rakha jaata hai.achi trading karny kay bhi kush rules hain.jo ik trader apny kaam kay doran seekhta hai.is liey newbies ko experts ki advise ko follow karna chaheiy.
        • #5 Collapse

Thanks for your dedication. I read your article and it's really awesome. Thanks again for it. I hope it will help us all.
          • #6 Collapse

Aap nay buhaat mufeed maloomat Share ki hain... Forex trading Ek learn to Earn buisness hai...Agar Ap isay Serious ho kar Sekh kar Samajh kar karain Tou yakenaan Acha profit Earn Kar Saktay hain... Asal main new traders ko bhi ye baat Samajh kar Anaa Chahiyee k forex main koi Short cut nahin hai..
            Mind Is like A Parachute - It Is Useful only IF Open
            • #7 Collapse

Je haan apko apni trade main aisi tmam batoonsy ehytyat karna hogi jinsy apki trade main loss ka imkan rehta ho aur ap apko trading krty huay loss ho jaye apko chahye k ap trade krny k doran chart ka sahi use krayn, candle stick ko ziada use krty rhayn aur apny emotions ko control main rakhayn tkay lalach main na parayn.
              • #8 Collapse

very good trading tips you provide bro. new trader always try to learn his helpful tips. in trying that he do all type of things which he can. in that process he definitely exhaust his trading and get confused in trading. he make a mess all of these things. so be simple and straight.
                • #9 Collapse

i have read all your given points and i get good knowledge because you have good knowledge and you share with newbies so i also will follow your good points in my live trading and i hope i will get good benefits from your advice that you give us newbies..
                  • #10 Collapse

Thanks brother, Pakistan aik international Forex forum hy ye bht acha forum hy, beginner is main ziada sy ziada posting kr k achi earning kr ksty hen, ye forum bht acha hy, i think poor people or students ko ye forum must join krna chaie, ye bht acha hy.
                    • #11 Collapse

dear ap ki tips bohat achi hain ager ap trading main apni trades ka voluem chota sa chota rakahin gain to utna hamara liya zadha acha ho ga bohat sa log apna volume ko check naikartain hain un ka voluem un ka capital ka mutabik nai hota ha jitna voluem main wo tardes kar rahain hain asal baat to ya ha ka wo forex ko theek tarhan sa samjh kaar nai kartain hain ager wo theek tarhan sa samajh kaar karain gain to wo lose main nahi rahain gain
                      • #12 Collapse

dear ap ny bht acha explain kiya hai i appriciated pr main ny kuch main points ap ko btata chalon k jo new bi hai jaise k main unhein chahye k wo khoob pratctise karein demo account pr q k forex ny humein aik achi oppurtunity di hai
                        • #13 Collapse

aap ne kuch bohat achi baten kahin hain me in ko follow karun ga , actually me is business me new new aya hun is lye is ko abhi just learn kar raha hun or is ke bare me knowledge hasil karne me laga hua hun i hope ke me jald aik acha trader ban sakon ga future me .
                          • #14 Collapse

Aap nay buhaat mufeed maloomat Share ki hain Forex trading Ek learn to Earn buisness hai.Agar Ap isay Serious ho kar Sekh kar Samajh kar karain Tou yakenaan Acha profit Earn Kar Saktay hain
                            • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                            • #15 Collapse

Nice post for the bigginers ... Kya ap koi aesi stagidi bata skty hain jis say newbie ko starting may loss na ho taky phr wo forex ka work krta rahay q k aksar log forex start to krtay hain but jub unko shuro may profit nahi hota balkay loss hota hai to wo jald forex ko chordaytay hain

اب آن لائن

Working...
                              X