Forex mai Trigger ka Kirdar ?
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #1 Collapse

Forex mai Trigger ka Kirdar ?
    mai Senior Traders ya jo bhi is k bare mai knowledge rakhta hai isse pochna chahta ho k forex mai Trigger ka naam bohat suna hai tou iska kirdar ya purpose kya hota hai ? kya ye trigger k zariye humain profit hota hai ?
  • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
  • #2 Collapse

Base on me as a trader i will say that it is very good for you to look for a very good means that you can use to learn more about trading and that is really the sure way to make good progress at any given time
    • #3 Collapse

my brother i agree with u it is very good for you to trade very well and be very focus at all times so always concentrate in see in the right direction at all times so always try and be very focus so that you can be able to make good progress

• #4 Collapse

Yes g ha sir liken me to forex me abi ap sy he is k bare me sona ha k forex me real me trigger bi hota ha our me to kud is me trading karta ho liken me is me kud he is me analysis kar k is me trading karta ho q k me is me best expert trader bana chata ho take me bi is me profit hasil karo .
        • #5 Collapse

good for you to trade very well and be very ...focus at all times so always... concentrate in see in the right direction at all times so always try and be very focus me as a trader i will say that it is very good for you to look for a very good means that you can use to learn more about... trading and that is really the sure way to make good
          • #6 Collapse

my dear sweet frend it is very excellent for you to business very well and be very focus at all periods so always focus in see in the right route at all periods so always try and be very focus so that you can be able to create excellent progress.

• #7 Collapse

bhai trigger basically order lagane ko kehte hai aur ek terminology is mein jo istemal hoti hai wo yeh hai ke pull the trigger, is ka matlab yeh hai ke aap ke andar confidence hona chahye trade lagane ka jb sahe trade ap ke saamne ho order lagane ko trigger kehte hai
              • #8 Collapse

this is another truthfulness is with my yars in fore xmarket in pakistan i come to the conclution that what make .....
                • #9 Collapse

always focus in see in the right route at all periods so always try and be very focus so that you can be able to create excellent progress.liken me to forex me abi ap sy he is k bare me sona ha k forex me real me trigger bi hota ha our me to kud is me trading karta ho.
                  • #10 Collapse

اصل پيغام ارسال کردہ از: mohammadadil
                    Yeh word pending orders may use hota hay, yani, jab market ap ki sell limit ya buy limit ko hit ya touch karti hay to us ko hum trade trigger hona kehtay hain, yani market bhalay say tez ho, lakin jaisay he trade ko hit karay gi ap ki trade trigger ho jaye gi, instant execution may trigger ka koi kaam nahi hota.

Bhai Thank you Very much main tou Ap ki Thread parhnay Say pehlay yehi Soch Raha thaa k What is Triger,Aap nay behtar tarah Say Samjhaa diyaa or Dostun ko bhi ab yakenaan samajh Aa jani chahiye Triger ki
                    Mind Is like A Parachute - It Is Useful only IF Open
                    • #11 Collapse

well my dear friend, mein to forex trading kay iss business main new hun aur abhe iss kay baray main study kar raha hun aur mein nay abhe tak trading karna start nahi kia hay aur abhe tak mein nay iss kay baray main kuch nahi sunna hay ye first time aap ke iss thread main ye word sunn raha hun...
                      • #12 Collapse

trade me trigger k nam me first time sunrhi hn or mjhe is kay bare me information nhi he but me chahungi kay mjhe is kay bare me pata chale kyun kay me new hn or me yaha learning kerhi hn.
                        • #13 Collapse

always focus in see in the right route at all periods so always try and be very focus so that you can be able to create excellent progress.liken me to forex me abi ap sy he is k bare me sona ha k forex me real me trigger bi hota ha our me to kud is me trading karta ho.
                          • #14 Collapse

just concentrate on the work and learning and be focused on the trade and its strategies then you are to understand all tern that use in this business
                            • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                            • #15 Collapse

it is very good for you to trade very well and be very focus at all times so always concentrate in see in the right direction at all times so always try and be very focus so that you can be able to make good progress

اب آن لائن

Working...
                              X