Are support and resistance levels predetermined!
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #1 Collapse

Are support and resistance levels predetermined!
    -Why I believe that markets are predetermined?

-Why I claim that we should not trust the shape of the wave to find support and resistance levels?

-Why I say no indicator is trustable?

-Is that true to say we should be able to find the trend and target of price just by knowing HLC of last year?

-Do we have to care about news and follow them?

-Are we able to find the main support and resistance levels just by knowing HLC of the last year or month? If we can, how accurate they are?

- Are the bankers always in profit? (as they are said that are equipped with banking system trading!)Do they fail in their analysis? Or they never fail as they are market mover!
    :mad:No Greed No Emotional Follow Trend And Fundamentals Low Risk Trade With Technical Analysis!:mad:
  • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
  • #2 Collapse

اصل پيغام ارسال کردہ از: Carry Ruiz پيغام ديکھيے
    -Why I believe that markets are predetermined?

-Why I claim that we should not trust the shape of the wave to find support and resistance levels?

-Why I say no indicator is trustable?

-Is that true to say we should be able to find the trend and target of price just by knowing HLC of last year?

-Do we have to care about news and follow them?

-Are we able to find the main support and resistance levels just by knowing HLC of the last year or month? If we can, how accurate they are?

- Are the bankers always in profit? (as they are said that are equipped with banking system trading!)Do they fail in their analysis? Or they never fail as they are market mover!
    is Main koi Shak nahin K Support or Ressistance level ka pata Chal janay Say market Main Trend samait buhaat Sari Chezoun Ka idea ho jataa hai,please Aap Apni Thread ko Thora or Asaan Kar Dain k ye HLC ka kya matlaab hai???kya ye koi indicator hai??EA hai???koi or tool hai????aap Zara Asaan urdu main hammain HLC k baray main batayen k What is this Or ye kahan Say Milay ga ???

Mind Is like A Parachute - It Is Useful only IF Open
    • #3 Collapse

g yes main aap ko bata chalo k HLC 1 custom indicator hai iss ko ad krna pardta hai MT4 main jis company ne iss ko banya hai wo japan ki hai or ous ka name Holloway Lodging Corporation hai in indicators ka result best hai only for support and resistence levels and pivot points k liye lekin iss baat ko kabhi bhi mat bholo k in k sath hum ko 2sry indicators ko bhi use krna hai phir aap total analysis kr k trade kro

:mad:No Greed No Emotional Follow Trend And Fundamentals Low Risk Trade With Technical Analysis!:mad:
      • #4 Collapse

kay ap ko as job kah bara ma kuch pata chta ha yah ak achi kam ha jsi ko ap achi sa mah hota aya ha jsi ko abi mah nahr jahta ho sakta ha kyo ka muj yah achi lata ha as keya mah asko join kaya hoa ha.
        • #5 Collapse

mobile brother aap jo comment kiya hai wo kuch samjh nahi a raha hai kiya likha please bhai jan aap clear kr k likho koi samajh nahi rahi hai iss ko explain kr k liho kiya kehna chahty ho or khali bonus pr mat dhiyan do ye dikho k post kiya hai or main kiya comments kr rahy ho

• #6 Collapse

mara khayal ma to humaya pala forex ko achi tarha sa learn karna chahiya us k bad hi hum aik achi tarha sa treading kar saktay han,ager hum without learning k hum aik achi earning nahi kar saktay

• #7 Collapse

G support or resistant market me bohat aham hai or profit able b hai in k sath agr RSI or moving average ko lga kr channel trend ko dekhan me rkh k kam kia jay to to ap soch skta hai k yah 85 profit able hai me inhe pay kam krta hunn but mujy ap yah bta dyn k HLC indicator kha sy mily ga link share kr dain me isy b use krna chata hnn
              :cool: TREND IS YOUR FRIEND :cool:
              • #8 Collapse

Support and resistance i.e price action is very good for making decision in the forex market because when determined these levels in daily chart then we can make decision in the market easily to earn maximum pips from resistance to support or support to resistance levels.
                • #9 Collapse

Dear fellows kafi achi lerning huwe hay Jaisy kay mujy HLC 1 custom indicator ka patha hi nahn tah aj yahan is thred ko diak kar is ka pataha chala i will try it
                  • #10 Collapse

Dear support resitance level jab se kaam krrahe hain jab se yeh market wajood main ayi thi lekin yeh level kitne important hote hain yeh bat aam ab jake hoe kyun k experts apni secrets kisi ko nahi batate.
                    • #11 Collapse

in my observance forex treading support and reistance are the good tools for the trading .forex is the buisniiss that you can earn more and more.so trade wisely and earn more and more

• #12 Collapse

support and reistance are the good tools for the trading .forex main agar ap tahamul se aur aik plan se chalo tu lose k chances n hone k braber reh jate hain aur jo log over cleaver bante hain wo mostly losse main hi jate hain
                        • #13 Collapse

mobile brother aap jo comment kiya hai wo kuch samjh nahi a raha hai kiya likha please bhai jan aap clear kr k likho koi samajh nahi rahi hai iss ko explain kr k liho kiya kehna chahty ho or khali bonus pr mat dhiyan do ye dikho k post kiya hai or main kiya comments kr rahy ho
                          • #14 Collapse

view experiencing getting margin call in our daily trading activity often time will teach us about the mportat of using proper money management. I personally need to hage several marhin call in my dailytradinga ctivi........
                            • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                            • #15 Collapse

yes you say right my brother and i agree with you because upport and reistance are the good tools for the trading .forex is the buisniiss that you can earn more and more.so trade wisely and earn more and more.do it that can give you more and more.

اب آن لائن

Working...
                              X