Successful traders should share their success secret or not
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #1 Collapse

Successful traders should share their success secret or not
    There are lots of successful professionals who are too much insecure about their success in the profession or business and higher position in their work. Do you think that it is harmful for a trader to tell you his/ her success secrets or useful.
  • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
  • #2 Collapse

to my way of thinking, successful traders should share their secrets but not to everyone. A successful trader should share secrets with people who can understand those secrets and can work accordingly, otherwise it will not be wise from any angle to share your secrets with everyone.
    • #3 Collapse

dost i think kay forex trading main successful trader ko apnay experence aur kamyabi kay secerts ko dohsaron kay zahroor share karna chaiya kyun iss tara baqi logon main trading kainterest paida ho ga aur wo bi competition main apni skills ko barhanay ki try karain gain
      • #4 Collapse

bht sy aise traders hain jo apna secret share krty hain or bht sy nhi bht say hoty hain jo ye smjhty hain k agar wo earning kr rhy hain apne ap ko established kiye huy hain tu wo dosro ka bhi bhala kr dein mgr bht sy aisa nhi sochty mere khyal sy un ko share krne chahhye ta k sb ka bhala ho sky
        • #5 Collapse

yaar asal mai kuch successful trader apne success share ker ty hai aur kuch nahi ker ty aur kuch asa nai jo ap ko payment ly ker month singnal dy ta hai wob he successful he trader hota hai.
          • #6 Collapse

i think dear forex mein jo be success hota ha r jo be successful trader hain wo apne secret share karte hain lekin jo unke secret hote hain wo ya he hota ha ke wo aik lot of experience rhakte hain r wo apne emotions pay control rhakte hain
            • #7 Collapse

Successful traders ko chye k hmesha wo apne secrets of success yaha pe share karn ku k ager koi ic se earn kar raha ha tou ucko chy k apni strategies and apna knowledge dosro k sath b share krn ta k baqi log b ic system se achi earning kar pyn
              • #8 Collapse

well yes they should share their experience so that they can be called a good teachers as they would let the others to learn the trading and earn alot through the traning forum so yes they should share
                • #9 Collapse

yes my dear friend i like your good question i am saying some thing about this question pakistan forex trading business in the way success full trader must be share there secret with any of pakistan forex trading business new trader and bignners then they will become them the scope of success for every one
                  • #10 Collapse

Of course a successful trade is share his secret because every successful trader always be honest, and always good trader want everyone will earn lots of money and gain more knowledge and experience about trading business, so every honest trader always share his secret of success.

• #11 Collapse

bohot sarey traders aisey hotey hain jo apni sucessful strategy yahan par share kartey hain aur bohot kam hotey hain jo nhin kartey hain but hamen always apni strategy un logon tak zaroor pohncani chahiye jo is main new hotey hain.

• #12 Collapse

forex me kamyabi k lye jo sub say best tareeka hai wo ye hai k pehlay aap is kaam me learn kare bad me earn kare.is kaam ko sekhnay k lye sub say pehlay hame bhot achay knowledge ki zrorat hoti hai.
                        • #13 Collapse

I think it depends on the mind of a trader. I think it's great to share success secret for new traders. Because the new traders always aspect the guideline from the senior traders. Thanks.
                          • #14 Collapse

I do not think that there is any particular secret to be successfull except hard work,knowledge ,experience and patience are the most important things hat can lead you to success for sure so follow these things rather than finding secrets.
                            • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                            • #15 Collapse

yes he can share some with others ,if they understand it and in that way is is sharing knowledge .. but if is too conscious about his business then he will not share about his top secrets with any one

اب آن لائن

Working...
                              X