Rules to make a clear plan
No announcement yet.
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #226 Collapse

ahaan apki post me kafi aisi chexen hen jinhen follow karke hume agey barhne me asani hogi apne plans ko har tariqe se porra rakhna chaiye and plan a and plan b both hamare pass hone chaiye ku k market ksi bhi waqt palat sakti ha
    • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
    • #227 Collapse

hey guys as we all know that planning is necessary for every work especially in businesses like forex we have to make a proper plan for each and every thing and without any greedy thinking

• #228 Collapse

we should make a deep and precise plan for our work and make proper analysis for that work and collect information for that work first and then go towards it

• #229 Collapse

some rules which are discussed above from one of the member are purely perfect for success and for making your work proper

• #230 Collapse

jab tak plan nhi ho ga app is cheez ya kamyabi tak kaisy jaa sakty hain to to sirf forex hi nhi app ko zindagi ky har shuby main plan ki zarorat hoti hy aik acha plan hi app ko kamyabi tak le ja sakta hy
            • #231 Collapse

You have to study the daily analysis and keep an eye on the trend of the market and during trading you have a clear picture of planning and strategy that you will adopt during trading and you have to control over emotions and greed
              • #232 Collapse

yes dear , aap ne ek bohat he achi thread likhi ha jo k newbie k liye b bohat important hai aur is k liye men aap ko thanks karna chahun ga aur kehna chaun ga k ak achi planning ko is buisness men bohat importance hasil hen aur ak achi planning karna hmary liye bohat zaroori hy
                • #233 Collapse

I believe that uncovering and unblocking our telepathic abilities is sacred experience, and one that should be treated with the utmost caring and support, along with a healthy dose of lightheartedness and good humor...........
                  • #234 Collapse

very good point tradibg karne ke liye plan ki sab say xiada importance hai agar ap ka plan complete nahi to wo work be nahi kare ga demo pe apnay plan ko azama laina chahiye
                    • #235 Collapse

g han planning karte time ap ko in rules ko follow karna bohat zarori hai kun planning k sath hi ap aik effective trade kar sakte han is liye ap ki planning bhi effective honi chaye tb hi ap trade bhi acchi kar sakien ge or dehan rahe k ap planning aesi karien k is ko ap k liye samjhna asaan ho..
                      • #236 Collapse

Make a plan, and think of it whether it is complete or incomplete. It needs every aspect of your field (forex), you should include everything for making your trade successful. and make a clear plan.
                        • #237 Collapse

thanks alot all of you :p itni achi iformation share karny k liya :) really u should have to make clear plans and strategies towards forex trading thanks forex
                          :o Love You Forex-Pak :o
                          www.hydrogen-oxide.com
                          • #238 Collapse

kisi b business k le a plan teyar karna zarori hae take ap ap clear mind k sath kam kar sakain or trading me b pehle plan banana behad zarori hae, k ap ne kin currencies pe kam karna hae kitni earning per day karni hae, target banane hain or un ko achieve karna hae.
                            • #239 Collapse

Yes, you are absolutely right dear senior fellow. You pointed out one of the important aspects of Forex trading. I think without planning no trader can do successful trading. Thanks for sharing your thoughts with regard to importance of planning in Forex trading.
                              • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                              • #240 Collapse

Forex trading me planing baht hi important he is liye hamen trading shuru karne se pehle apna trading plan khud create karna chahiey ta ke hamen apni trading me kamyabi hasil ho aur ham nakami se bach saken.

اب آن لائن

Working...
                                X