No announcement yet.
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #1 Collapse

It Is All About Risk.
    One of my favorite saying in Forex goes something along the lines of;

It is your job to manage the losers, if you can do that well the winners will take care of their selves.

Another is;

Amateurs think about how much they can gain and professionals think about how much they can lose.

If you control your risk - you have a much higher chance of doing well.

If you are wild with your risk, you will more than likely become just another statistic.

Food for the professionals.

The fish for the sharks.

I suggest you use a set percentage risk per trade.

I risk 2% per trade, it does not matter if my stop is 20 pips or 200 pips, the risk is the same, I adjust my lot size size to suit my sop size.

For example, if you have $1000 account and you want to risk 2% - You can risk $20.

If the stop is 200 pips, you can trade at 0.01.

If the stop is 20 pips, you can trade at 0.1.

This means as long as you trade 1:1 risk:reward ratio, you can breakeven if you can win 51% of trades.

That is actually not as easy as it may sound, but if you trade at a better than 1:1 ratio, you can lose over 50% of trades and still turn a profit.

You do not need to be Einstein, you do not need a crystal ball, or a magic "NO LOSS" EA.

You just need to be realistic with your goals and maintain good rules.

My favorite strategy let's me trade usually 2:1 risk:reward or some times slightly better.

Doing this lets me lose a whole ton of trades and still come out profitable if I can just win a few.

How do you prevent loss in Forex?

Accept there are going to be losses, haha, simple as that.

Just make sure you lose well, and the wins will take care of their selves.

Happy trading.
  • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
  • #2 Collapse

Agr ap k pass forex k bare mein knowledge or experience hai to forex risky business nahi hai or agr ap bgair hard work or experience k kaam Karty hain to zahir si baat hai forex business bohat he risky ho jata hai...es liye bhtr hai k pahly forex k bare mein knowledge hasal kiya jay ziada se ziada practice ki jay ta k ap bgair kisi risk k forex trading kar saken.
    • #3 Collapse

bhai apki baat thkh hy k its aall about risk but itna bhe risky nhi hy i thnk , or wysy bhe us cheez ka maza he kya jismen risk na ho , jis cheez men risk hota hy uska maza he apna hota hy
      • #4 Collapse

khas tor par jab hamara Balance km ho.aksar log apna account sirf is liye bhi khali kara bethte hain k unhon ne stop loss nhi lagaya hua tha.Forex trading business market is not risky for all forex trader, because many forex trader can do huge earn from forex market
        • #5 Collapse

Mere bhai log ya dear friends forex trading marketing ki ek esi trading website he jo kafi achi he mai is mai new hun is lye mujhe is k bare mai zida nhi pata ap logon ka shukria is k bare mai knowledge dene k lie.
          • #6 Collapse

its obvious, trading is a game of risk, you are up in a second, down in the other, you really need to be focused and concentrated on your amounts, or else you lose everything and then starts from zero...
            • #7 Collapse

When if you don't take risk than you will not work with any one It is more important to be right than to make that big win," she added.Kase currently only forecasts the energy markets, but notes that her technical indicators work in all markets. In her personal trading she prefers "to trade physical versus financial futures, as they are too influenced by random and political events," Kase explained.........
              • #8 Collapse

Forex trading to baheyo total he risk key game eha or ham is main jitna zayada risk lain gay utna he zayada ham profit lanay ka chance b hasil karain gay. or ham jitna risk saybachain gayutna he ham kam profit lay sakain gay .
                • #9 Collapse

apka i thread main bht point ki bat ha be shak hum sab trader ko risk management ko fallow karte howe ha kam Karna chya . but ap na jo bat smajha ki try ki us sa hum kafi better trading Karna sekh sakte ha .
                  • #10 Collapse

G haan brother apney acha thread banaya hai is mein hum risk say bach saktey hain or forex trading ko free risk trading bana saktey hain forex ek acha work hai jiss mein acha profit earn kar saktey hain huemin ap ka thread follow karna chahiye is mein all info hai risk ki
                    • #11 Collapse

bhai jan forex trading business men success hasil krny ky liy risk to utnana parta hy pr agr ap loss sy apny ap ko save rkhna cahahty hen to ap risk ko km sy km level pr rakeh agr ap meri abt ko follow kren gy easily success hasil kr len gy wysy ro risk hr business ka hissa hy pr rsk km sy km rakehn
                      • #12 Collapse

g han brother apki baat bilkull theak hai forex me kaam risk ka hi hai yahn agr apny risk ne liya to koi b earning ne ki agr apko earning karni hai to apko risk lyna pary ga
                        • #13 Collapse

jee belkol forex mai dangrous cheez loss hi hay bas es sy bachna hota hay ham nay training mai yahi seekna hota hay k loss sy kesy bacha jaye
                          • #14 Collapse

ha aapne bahut hi sahi baat kahi hai ki aapko forex me kitana risk lena chahiye aur aapko fore xme kese tradiomg karana hai jisse apako bahut h jyada profit mile aur aapko bahut hi practice ke sath hi fore xme aana hai jisse apako fore xme kamse kam risk lenadega aur aapko jyada win hite hai aur aapki sabhi bate badiya hai
                            • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                            • #15 Collapse

is baat main koi shak nahi hai lakin ye baat b hai k forex main risk aap tb laity ho jab k andar profit ka lalch aa jata hai

اب آن لائن

Working...
                              X