Kiya Ap Trading Mai Apna Munafa Ko Lock Kar Saktay Hain?
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #361 Collapse

Yes my someone I allows squeeze my realist to use the support clear and It is a elongate and impelling way to preclude our benefit.tidy reliable that a complete trading form can not be achieve with out stop loss and bed involve gain.
    • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
    • #362 Collapse

dear brother...! tradin lock kay bary main ziyada kuch nahi pta kyunky mainy abhi forex company ko join kiya hai isliye mujhay is bary main ziyada kuch nahi pta
      • #363 Collapse

Dear Brother! Yes, i do. The best way to be profitable in forex trading is to learn how to to protect your profits just as you protected your trades with stop loss. This way you will not loose any trade you already made few profit in.
        • #364 Collapse

i dont know about it actuallly im new working on forex but jaisa ooper bataya gaya hai k aap lock kar saktay hai itna zarooor hai k apna ghar zarooor lock rakha karray warna koi bhi ghar mai ghus sakta hai :p
          • #365 Collapse

Its not easy situation to make your profits stops in this type of business because every modification can occurrence the measure of your currency and it either author lucrative and decease so if you neaten to confirm vantage s then you bang to occupation horny for understanding the state of the mart and in this way you stops which u want.
            • #366 Collapse

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz qqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqq qqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqq qqqqqqqqqqqqqqqq
              • #367 Collapse

ji han dear is k liye forex mein aik bohot he acha option mojood hay jisko hum trailing stop kehtay hen is ko agar ap laga datay hein to apko yeh fiada hota hay k apka profit lock ho jata hay agar merket apki favour me gaye ho to.
                • #368 Collapse

allows lock my profit to use the take profit and It is a simple and effective way to save our profit.make sure that a good trading plane can not be i think a allows lock my profit ch use the take profit and it is a simple and effective way to save and good one
                  our profit make sure that

• #369 Collapse

Yes my friend I allows lock my profit to use the take profit and It is a simple and effective way to save our profit.make sure that a good trading plane can not be make with out stop loss and take profit and that's why we ahould allows use stop loss and take profit.

• #370 Collapse

ji haain bhai jan ap forex may jo bhi profit earn karty ho es ko ap foran with draw karleya karo es am koi muskil nhi hai forex aik best business hai es ma ap easy earn kar sakty ho

• #371 Collapse

Yes dear of course me market me koi be position open karney se pehle take profit and stop loss lazmi set karta hoon is tarhan se mera profit and loss limited ho jata hai
                        • #372 Collapse

BHaioo lock profit ka seedha sa matlab hai kay take profit lagana or stop loss alag cheez hay jo kay aap ko ziada loss hony say bachata hay aap chahey small trade karo ya long trade profit lock kay liye TP use hota hai.
                          • #373 Collapse

g han bhai hum us waqt profit look kart han jab hum markit min targing 24 hors sy zada lagain or han hum apni profil ko look kar sakty hin or tarding kar sakty hin or profil ko look karny ky bad bi hum profil ko hasil kar hin
                            • #374 Collapse

my dear friend aisa ho sakta hai ke ap take profit set kar den ya phir tarailing stop set kar den phir ap ki marzi hai pa jahan bhi jayen aur ki trade take profit ko hit kare gi aur ap ki trade main close ho jaye but is main ye risk hota hai ke . ager wo loss main chali aur bht loss bhi ho sakta hai;;;;;;;;;;;;
                              • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                              • #375 Collapse

bhai jan mai to ya ap sy sun raha ho k hm apny profit ko lock kar sakty han ap sab ko bata dain ta k bht sary log ias asy faida hasil kar sakin or loss sy bach jain plz is k bary mai aik post kar dain

اب آن لائن

Working...
                                X