"confidence is a great way to get success"
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #166 Collapse

he trading on the trading site we should have the confidence for the making of the transaction on the trading site and then if we want to make the confidence it is mean ink emery Khayyam se forex trading business men bigamy hail narky KY lit confidence both Dayan Zaria Hy hub ark AP KY decisions men confidence nah

• <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
    • #167 Collapse

Asslam O Alaikum han gee bilkul confidence bohat zyada zaroori ha insaan kay andar confidence hona agar insaan kay andar confidence nahi ho ga toh woh barbad ho jaye ga...........its my opinion

• #168 Collapse

yes bilkul confidence is a great way to succes ager ap koi kam kary ga aur ap ko apna pa confidence ho ga to ap kamayab ho gay ap ko profit ho ga ap trading ma loss sa bach jaye ga
        • #169 Collapse

Ek achaw tradr hamesha confident rehta he aur rehna bhi chaheye usko apnay ooper bharosa hona chaheye hai k uski trade achi hogi nd uski calculation poori honi chaheye
          • #170 Collapse

trading mai hamin khd par confidence hona chahai k hm trading ko thik tarha sy kar sakty hanq k forex mai sab kch hm par hota hy aagy q k experience b boht important hota hy risky liey
            • #171 Collapse

Only two factors are required in Forex trading to become a successful trader and to earn profit from it. These are strategy and money management skills. If you have a strategy that works 60% plus for you, and you follow proper money management rules, then you can never face loss in Forex trading and will always gain profit at the end.
              • #172 Collapse

Opportunity and patience for mucus make great confidence here. and after a big loss, it does not close enough. Not only is that General dealers addicts. and try the best to get good profits. I hope that it is really about the types of traders.

• #173 Collapse

Dear my brother, only two factors needed in Forex trading to become a successful trader and earn profit with it. This is a strategic management skills and money. If you have a strategy that works 60% more for you and follow the rules of good money management, then you cannot handle Currency Exchange losses and always will profit in the end.

• #174 Collapse

98% people loss their money because lacking of knowledge. If you have no proper knowledge about this business then you always fall in loss. Actually this business need highly knowledge and experience.
                    • #175 Collapse

forex ma hamen apnay ap par jitna b barosa hoga utna hi forex hamaray liay best ha or hum is ma utna hi zyada earn kar saktay hn or ye buhat hi kamal ka business ha jo k buhat hi bara ha or ye no 1 b ha
                      • #176 Collapse

g merer bhi confidence bhot zarori ha agar ap k pas confidence ni ha to ap kuch ni kr sakte ho agar ap zayad confidence sy baat krte ho to ap acah kaam kr k apny business ma success hasil kr sakte ho is k liye ap ko hard work or proper training b krni hoti ha jis k bad he ap kuch hasil kr sakte ho business ma success
                        • #177 Collapse

je han confidence ap ko kabi kabi wo bazi b jeta dyta hy jo ap haar chuky hoty hain confidence ap ko taqat dyta hy bare se bare noksan se bacha leta hy ish se ap profit ki tarf zayada jatyho.
                          • #178 Collapse

اصل پيغام ارسال کردہ از: atif0007 پيغام ديکھيے
                            Great confidence make here possibility and patience to be a goo trader. and after a lots of loss they do not close all of the possibility. not only that they are more addicted from the general trader. and they try their best for good profit. I hope forex is really for this kinds of traders.

mare dost yer mare khyal me jee bilkul me ap se agree karta ho ky forex trading business market me confidence is a great way to get you success mare dost apan confidence zada karo aur bi in forex trading.
                            • #179 Collapse

jee bhai before making the trading on the trading site we should have the confidnece for the making of the transaction on the trading site
                              • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                              • #180 Collapse

jee sir forex trading mai humay confidence se kam karna chahiye is se hum patience ko bild up karty hain or great success get kar jaty hain jis se hum forex trading mai acha survive kar sakty hain

اب آن لائن

Working...
                                X