Analyze your mistakes
No announcement yet.
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #466 Collapse

assalam-o-alaikum jee bilkul humain apni galtiyon par gor karna chahiye aur un se sikhna chahiye ke kahan galti ki hai take aagey koi same mistake na ho sake thank you...
    • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
    • #467 Collapse

bht hi acha topic hai ap ka or me is bary me sirf itna hi kehna pasand kronga k mery bhai apni galtio ko analysis krna bht hi kamal ka kaam hai or dear esa karny se ap bht kamayabi hasil kro ge kyn k ap pata chal jaye ga k galti kia thi or ab kesy sai kia jaye or kesy bacha jaye is se .
      • #468 Collapse

brother humein forex mein easy ho kar acha profit earn karna chahiye pehly humein analysis karni chahiye ager hamari analysis mein koi mistake ho gi to loss kafi ho sakta hai is liye analysis relex ho kar karein phri order open kar kay profit earn karein
        • #469 Collapse

yes dear i think you are right should try to understand from our errors and i think that this sithe best way for dealing in currency dealing and to obtain benefit from currency dealing tradinga dn i thinkt hat currency dealing trading is the best for all and we all shoudl try to understand from currency trading.
          • #470 Collapse

dear friend mai ap kai es post kai sath agree karta hoon kai forex trading mai hamy chahie kai ham apni mistakes ka anlyze kary haym chahyie kai ham forex mai apni mistakes ko dhoor kary
            • #471 Collapse

اصل پيغام ارسال کردہ از: staruit پيغام ديکھيے
              Any forex trader can face an unexpected situation in their life at any time so it is not actually wise to blame others all the time thus analyze you own mistakes and flaws and make a better strategy next time.
              forex is a risky business that is why high skills and experience is required to reduce you should make your habit to learn with every trade weather you lose or gain always find the reason of every loss try to remove these this is the only way to become expert trader...
              • #472 Collapse

There is no one who doesn't make mistakes in life. the most important thing is to critically examine your own mistakes and those of others and avoid them next time.

• #473 Collapse

the biggest mistake novice traders is to ignore the factor of safety of capital. No attempt was made to trade safely, as shown by many traders do not understand risk management. We regret, awareness will arise after repeated losses. No anticipatory measures, do not wait until all the "disaster" occurred.
                  • #474 Collapse

dear main yhhn pe new hn aur mujhy trading ki terms ke bare mein kuch pta ni hy ye aik acha business hy jis mein ham acha earn kr skte hain
                    • #475 Collapse

my dear friends Forex is a risky business that's why high skills and experience is required to reduce risk. You should make your habit to learn with every trade weather you lose or gain. Always find the reason of every loss and try to remove these mistakes.
                      • #476 Collapse

mistakes are part of life ,m aur isi trah forex ma bhi ham se buhat sari mistakes hoti hain , lekin un se mayoos ho ker dar jaane ke bjaye hamen un ko analyze karke aur un he se seekhna cjhaiye aage ke liye
                        • #477 Collapse

Yes dear i think that you and we all, should try to learn from our mistakes and i think that this sithe best way for trading in forex and to gain profit from forex tradinga dn i thinkt hat forx trade is the best for all and we all shoudl ry to learn from forez trading bsuesns....
                          • #478 Collapse

yes har time ap ki strategy work nahi karti hai analsysis me be mistake ho jatihai meri trades me kafi bar meri trades nay stop loss ko touch kiya par me har kisam ki analysis ko sikh raha hn abi be
                            • #479 Collapse

................................DEAINSTA FOREX TRADING MEMBERS,,Forex is a Risky Business That's why high Skills and Experience is Required to Reduce Risk, You Should Make, Your Habit to Learn with Every Trade Weather you Lose or Gain.
                              • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                              • #480 Collapse

mistake forex main her kesi trader sy ho rahi hai but forex main is tra ky trader be main ny daika hai jo apni he msiatke sy learning kerte hai aur apna profit ko increse kerte hai forex trading main

اب آن لائن

Working...
                                X