"Is Forex a waste of money?"
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #151 Collapse

Nahi bhai jaan forex se hamari money waste nahi hoti agar hoti bhi hai to hamare kam knolwedge ki waja se agar hum forex ko learn kar ke trading karen to kabhi bhi hamari money loss nahi ho sakti......
    • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
    • #152 Collapse

Posting is usually not lone to acquire bonus it is furthermore with regard to learning purpose and so you need to learn coming from posting ALONG WITH read clearly your own posts shared via additional members, inside the actual way You can enhance the knowledge and so these are generally your current basics connected with learning forex business.
      • #153 Collapse

اصل پيغام ارسال کردہ از: atif0007 پيغام ديکھيے
        well, it is okay, because they want to try to get more experiences and maybe their sacrifice, but it is good for them to trade with using bonuses, and instaforex offer it for them, and even they can make bonuses for every months, and it will reduce their risk for right now, until they are ready to trade with better and make good investment, and they will get more profit.
        but, with bonuses, they will have same chance with them who make deposit with their own money .

no dear ma ye nai samjta ho k forex trading business only month wasting hai kiun k ma ye janta ho k forex trading 100 percent pure business hai agar es k bhara ma knowledge ho tu money making machine hai.
        • #154 Collapse

Janab shuru me to hm posting k zariye hi is market me enter ho sktay hain to apna paisa nai lag raha or jab ap acha kamanay lgo to ap zada invest kar k acha kamao or yeh bilkul waste of money nai hai agr ap kbi fail ho b jao to agli baar me recover kr lo gay aram se,.,
          • #155 Collapse

forex is not a waste of money it is reliable site aur yeh aik bht acha platform hay jis say hum bht acha paisa kama sakte hain tou yeh aik behatreen site hay aur hum ise wastage nai keh sakte
            • #156 Collapse

no forex is not waste of money ish me ap money earn karty hain waste nahi ish me ap ko agr los b ho raha ho tu b ap ki money waste nahi hoti kuyn k ap ish me apni investment nahi krty balky bouns gain kr k ush pe tradig krty hain.
              • #157 Collapse

No forex Is not waste of money but if yew are not learn well and used forex like a game and gamble then yew can loss more and more and your money is just waster but if yew learn forex and do practice and trade forex with analysis then yew are earn well and got more profit then your money is not waste .. so learn well and then make your money double but if yew not learn then yew can waste your money
                TRUST ON ALLAH AND NEWER GIVE UP ... حسبي الله اونعم الوكيل (Mere Leye ALLAH He kafi ha )
                • #158 Collapse

forex trading kabhi waste nahi jata hai jab aapko forex trad karan anahi aata hai to hi apkoaisa laga sakta hai kyuki forex trading jise nahi aata hai wo log agar trad karet hai to use hamesh apana capital gawana hi padega aur wo log kabhi forex trading mese koi profit nai kar sakte hai is liye aapko bahut sahi tarikese forex trad karana chahoaey
                  • #159 Collapse

g acha bataya dost ne ke yaha ap bas posting kar ke bonus kama ney nahi aye yaha ap ko achi khashi knowlegede be milti hai jis say ap ko trading karne me asani hoti hai

• #160 Collapse

Forex is not wastage of money if you have no money to invest then you have to join the forum work and gain the bonus from it then invest on the real account to earn as much as you can
                      • #161 Collapse

nhi dear yeh aisa hrgiz bhi nhi he balkeh paise kamne ki aik waja he agr kisi ky pass experience he to woh banda is main achhe khase paise kama sakta he aur agr experience nhi he to woh pehle demoo use kre aur phir real main trade kre.
                        • #162 Collapse

No forex is not west of money even forex is like a money making machine that we can get the best earning and we can make high money, we just need to understand it carefully and need to get the knowledge about it then we can earn as we want.

• #163 Collapse

g bilkull bhai iss kaam ma koi risk nahi hotaa app jitna zaida bonus earn krroo gaa utna app ka chances increase hoo gyaa so earn more and more money on forex if you want to be a good trader
                            • #164 Collapse

forex ma mja nai lgta ha l money waste hoti ha agr waste hti b ho gi to un logo ki hti ho gi jo kam ko seekh kr nai krta ha sekha bgar hi trading start kr dta han agr jis ko kam ata ha trading ka pta ha sab to i think us ki money waset hna ka bht hi kam chanc hta ha agr koi wo jlad bazi ma mistake na kr gea ho to...
                              • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                              • #165 Collapse

no forex trading not waste of money, agar ap mehnat or lagan se kam karo are market ko samjh ke yahan apna time or money invest karo to na ap ka time waste ho ga or na hi ap ka money.

اب آن لائن

Working...
                                X