demo vs real account
No announcement yet.
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #1351 Collapse

demo and real account ko hum bilkul aik sath same hi use kar saktey hain but real par hum apni real money invest kartey hain jab keh demo par hamen free main balance diya jata hey.

• <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
    • #1352 Collapse

my dear friend demo account or real account main bhot farq hai demo account just aap ki practice k liy hota hai or is main loss ki koi fiqr nahi hoti lakin real account main kise galti ki koi gonjaesh nahi hoti ...........
      • #1353 Collapse

dear agr apko forex ka knowledge hai or apko market ka pata hai k akb ye low or high ho gi to ap ka trading ma wait hi apko big profit dy sakta hai forex ma copmlete knowledge ki waja sy kafi log is ma success ho gaye hai
        • #1354 Collapse

Just as the money from the account of the differences in the demo with a demo account, you can specify the account will normally be false. The sooner you enter your information in real time Forex about the reasons of the press for a number of demo account is actually new entrants.
          • #1355 Collapse

demo account me ham practice karte hen or market wase hi hoti he jse ham real me market ko watch karte hen lakin ham isme apne emotions ko use nahi karte bas aese hi trade karte hen lakin real me ham kafi emotional ho jate hen or confuse bhe hote hen jab hamko profit nahi pata or loss hota he toh
            • #1356 Collapse

yaar demo acount [practice k liye best hy is se members of tradeing ko bohat kuch seakhne ko milta hy so keep working hard and also share your views

while Live acount may isnan ko loss b hota hy or profit b or is liye insan ko practicek liye demo istemal karna chahye
              • #1357 Collapse

demo account is a practice account and when you will be trained enough than you will be able to trade properly and then you will earn profit in the form of money at your home.
                • #1358 Collapse

my dear demo account just humein ya app ko just practice kay liye diya jata hai jis mein app fake money deposit kar kay practice kartey hain aur forex bussiness mein knowledge aur experience hasil kartey hain aur jab app forxe mein expert ho jatey hain to phir app real deposit investment kar kay forex bussiness say daily without loss achey say achey paisay kama saktey hain
                  • #1359 Collapse

Demo account is that place where you practice trading and gain skills and knowledge about trading and Real account is that place where you put all of our knowledge, skills and experience to gain actual profit by doing real trading there.
                    • #1360 Collapse

Well i think that demo account is lot much same as the real account but one of the main difference is that through demo account you do not have to worry about the loss because it is made for learning and practice purpose but in real account you always have the fear of loss
                      • #1361 Collapse

Yes, of course trading plan:
                        Is a combination of rules that cover all aspects of your trading so that it enables you to evaluate the success of your trading style from one period to another
                        Trading plan balanced much better than trading without a plan. Many traders do not have any kind of trading plans before entering the market
                        So find them become more vulnerable to risks arising from changes in market volatility. The trading plan should be always be logical and non-
                        Emotional and take enough time in the stores generated properly which can face the risks and uncertainties that may be encountered in the trading
                        • #1362 Collapse

mujay lagta ha dosto demmo account or reall account me bohat ziadda farq hee demmo account me hamme jab losse hota hee yaa profit hotta he to wo reall me nae hotta jab ke reall account me hamme lose orr proit reall me hotta he..
                          • #1363 Collapse

demo account dummy hota hay practice kay liye hota real se he insan apni earning karta investment hoti hay real trading mei janab puray world ka sab se big business yani kay unique business sirf forex hay online business mei sab se zyada bharosa ap forex pey he kar saktay hain janab ap forex mei kamyab honay kay liye achi skills hasil karo
                            • #1364 Collapse

demo account mein ap apny practise krty hain jissay apko apny ghaltio ka ehsas hota hain aur pta chalta hain aur real account mein ap investment k sath trading krty hain is mein ghaltio ki gunjaish nhn hoty hai
                              • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                              • #1365 Collapse

i think marey kahyail say foraex taredinge loides kay liy sab say best hai kew kay jab wo firg ho foraex taredinge par kam kar saqti hai .

اب آن لائن

Working...
                                X