How Will You Achieve Your Goal
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #1 Collapse

How Will You Achieve Your Goal
    You must make some important decisions as to how you will achieve your goals. Some of these
    decisions can be made based on your present knowledge. Others, however, cannot be made until you
    have a broader understanding of the field.
    I would suggest that even if you feel you already know the answers to these issues, you come back and
    reread this section after you have finished reading the entire text in this course. In future sections, I
    will revive some of these pressing issues, providing you with some suggestions as to their resolution
  • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
  • #2 Collapse

main samjta hoon hum ager pori knowledge or mehnat se kam Karin or market ko continus anaylis kerte hain or appn ek target banale or chote chote gol ki madad se appne target tak pochny ot zaroaot apne gol ko achive kerlain gain

• #3 Collapse

My goal is is to become a long-term financially successful trader. My success is depending on a good trading plan and maintaining the discipline to trade that plan. At the same time, i must be committed to continuing education that are studying technical analysis and the psychology of successful trading. I must make a logical decisions in trading
      • #4 Collapse

We can achieve our goals in the market easily. And when we have some better strategy in the market then we can make positive pips in the market easily to become successful in life.
        • #5 Collapse

Salam Friends, :rolleyes: If you want to be professional here and want to achieve ur goals here at forex than you have to hard work to learn it properly, have to gain proper knowledge and enough experience, have to make ur own plans and strategies and have to trade with confidence and have to make strong decisions, you should have patience.
          • #6 Collapse

fored trerding main her kamyab treder apna ek gol banata hai or us ko achvie kerke ki koshish kerte hai main bhi apna gol banaya hai ke main forex main baut zada achi knowgele ke sath successful hjoon

• #7 Collapse

hello dear all.... mujhe jo bat samjhe ata hai ke har kam insan mahnat aur dil lagan sa kara to to sara kam easy hota hai kiun ke is ma aao har kam full time focus kar ke karta hoo aur aap phir to apna goal ya target ko easily achieve karna ma kamyab hogata hoo ..
              • #8 Collapse

i must be committed to continuing education that are studying technical analysis and the psychology of successful trading. I must make a logical decisions in trading.If you want to be professional here and want to achieve ur goals here at forex than you have to hard work to learn it properly
                • #9 Collapse

Ji agar aap kamyaabi hasil karna chahty hyn agar aap apny khuvaboon ko poora karna chahty hyn to aapko is ke liye sakht mehnat karni hogi jisse aap apni earning achi karr sakty hyn apny ideas achy aur khud banayn apni skills ko behtar banayn.
                  • #10 Collapse

we wil achieve our goal by only hard work and by making some kind of satratigies according to market rules and by following them , you must have to avoid all kind of shortcuts and be sincere to your work
                    • #11 Collapse

main apne goals proper planning aur market ko watch kar kset karta ho autr main hamesha 2 se 3 tarah ki planning aik sath le kar chalta ho ta k forun paln a fail hone ki surat main plan b implement kar do
                      • #12 Collapse

agar koi bhi forex trading join krta hai to wo apn ek aim bnata hai k usay yahan se kch achieve krna hai!!!is liye ap bhi ek goal set kren or usay achieve krne k liye ziada se ziada hardworking kren!!ap zarur kamyaab honge!!!

• #13 Collapse

Main market ko achieve krsakta hon rules ko follow krte hoe bina rules ko follow kiyeh kuch possible nahi agar hota to itne sare traders loser na hote or 5% winners na hote forex market main.
                          • #14 Collapse

agar ap ko forex trading me apna goal achieve krna hai to ap ko chahye k ap ziada se ziada hardworking kren trading me!!!or ziada se zaida learning and practice kren!!is se ap apna goal achieve krsakte hain!!!

• <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                            • #15 Collapse

maray khyaal main ager hum dil laga ker aur hard working kay saath kaam karain aur experience aur knowledge ka istimaal kartay howe aur forex market kay baray main maloomaat lainay say hum kamyaab ho saktay hain

اب آن لائن

Working...
                              X