Success is Impossible If we dont take care of Risk and money management.
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #571 Collapse

• <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
    • #572 Collapse

yaaaaahhhh... aap ne bilkul theek kaha em totally agree with you forex me aap ko success jub hi milti hai jub aap risk le ty ho kyun key risk bhi business ka ek hisa hota hai or sath sath money managment bhi bht zrori hota hai
      • #573 Collapse

The money management in the forex market is to important for the beginner trader and also for professional trader in forex market"Because"It let be control your account and risk in the forex market.
        • #574 Collapse

Ji blkl her trader ko apni her trade start karne se pehle apne capital k hisab se risk aur money management karna chahiye... ta k unhen pta ho k unhen kita volume aur leverage rakhna hai is trha wo loss avoid kar sakte hain aur apni trade ko profitable bana sakte hain... aur jin traders ko is k barey main nahi pata unhen chahiye k wo is ki achi learning karin ta k wo achi trading kar saken....
          • #575 Collapse

life is also ful of risk dude.i agree with you in this matter.if a trader does not care about his money and do not have a starategic plan to avoid the risk or loss then he can face a serius loss of his investment.
            • #576 Collapse

Forex mein boht risk hai kabhi forex trading k lye bank say loan lena chahye q k us impossible hota hai jab tak ap risk aur money mangement i dont care about that
              • #577 Collapse

success is only possible when you work hard work honestly and try to learn from your mistakes do not take too much risks which can lead to you loss of profit.
                • #578 Collapse

my dear friend trading me success ya money gain karna boht mushkil he agar ap begair money management ya planning k begair trading karty hein, success osi surat me mumkin he jab ap sary kams proper karin gay;;;;;;;;

• #579 Collapse

yes its rite success is impossible if we dnt take care of risk n money management...apni investments aur capital k hisab se risk aur money ko manage karne se hi hum aik healthy aur profitable trade kar sakte hain..agar hum ne acha risk aur money management nahi kiya tu hamari trade loss main bhi ja sakti hai...so hamen in baton ka dhiyan rakhna chahiyie trading karte hoye...
                    • #580 Collapse

dekhiye agar insan mehnat kare to mere bhai aisa moqa aata hi nhi hy ke insan ko bhut zyda loss ho
                      agar loss ho ga bhi to bhut kam ho ga dosre din wo pora ho jai ga
                      • #581 Collapse

uhmmmmmmmm,,,,,,,, in my aim there are no chances of winninng the success beside of taking or risk of money in the forex........you have to take the risk in the forex if you want to succeed in it ..........
                        • #582 Collapse

thank you for sharing your opinion with us ...... agar hum succeess hasil karna chahtay hay to is k liye zrori hy k hum apni earning ko aik side par rkhay or apnay work par complete dehan day .... aisa karnay say hhumara kam may intrest develop hoga and hamay bht kuch seekhnay ko milay ga ....
                          • #583 Collapse

the success is in the dream of a trader and all need a process to be successful and we should be able to run well and properly and all will be fine with a focus and hard work are very good and all will be fine with a focus and all will be fine with a focus and it was very good.
                            :)
                            • #584 Collapse

dear mery khayal me jab b trading ki jaye to kam se kam lot size par hi trading karni chaye es se low risk ho ga or hamara capital safe ho ga.
                              • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                              • #585 Collapse

gee han agar ap business main risk nahi lete or money management ko follow nahi karte to ap kabhi bhi forex main success hasil nahi kar sakte,kun keh risk or money management forex ki basics hain

اب آن لائن

Working...
                                X