Do you believe that successful trader share their secrets
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #1036 Collapse

sure you will want to we have examine and watch several meeting with the accomplishment total dealer should they are usually abundant and possess end up being the productive chances are they can easily discuss their particular knowledge and also my partner and i believe that it is any looked at honour for the kids.
    • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
    • #1037 Collapse

No brother i think successful trader apna secret other trader ke saath share nhi karte, but successful traders ko apne secrets other traders ke saath share karne chahiye taake other trader bhi forex se faeda le sakhe.
      • #1038 Collapse

in my point of view mjy tu nei lagtaa kk koi apna experince share kerta hon han agr wo share kerta hain tu us ki 1 waja hain wo yeh k us ney khud kisi se get kia hon agr essa nei tu kabi be nei share kerta koi be
        • #1039 Collapse

without a doubt i'm sure effective professionals really should write about the dealing tricks in addition to ordeals. it will eventually enrich some others talents with finding out fx seeing that this can be a good small business. Although just one cannot abide by some others options in addition to tactics simply just produce your individual dealing models in addition to tactics.
          • #1040 Collapse

Aslam o alikum main nay recently is he month say forex ko join kai hai or is say pwhlay main nay bohat saray online kam kia hai mgr sab say best forex laga hai yes on forex yahan bohat saray trader hain jo ap k saat apni success ki secrets share karaty hain
            • #1041 Collapse

I think the successful traders of forex didnot share their secrets of trading but my opinion is this thay they should need to share their secrets with the beginner for tjeir help in this way they can increase their knkwledge and also get more respect.
              • #1042 Collapse

je kuch traders to share krty hai or wo dusro ka b faida krna chaty hai lykin bohat sy asy b hai to ni chaty or wo sekhany k b psy kamana chaty hai meny isi do trha h traders dekhy hai
                :cool: TREND IS YOUR FRIEND :cool:
                • #1043 Collapse

her khoe sucessful trader nahe banta forex main but ager khoe sucessful trader ban jaye tu is main khuc peaple apni trading ko show nahe kerte aur na he ap ko trading learn keriye gy but ye depend trader ke personal personality per depend kerta ha
                  • #1044 Collapse

g han i smein koi shak nahi hy is mein jo achy kamyab tarder hoty hen woh apni baten apny sy kam successful trader sy share karty hen tak woh bhi kamyab ho saken forex tarding mein.
                    • #1045 Collapse

nahi i can't believe bcoz woh log jo seniors hai woh humesha apne aap ko or apne secrets chupate phirte hain wese zyada tar toh paise le kar bhi nahi batate hain apne secrets or ayse chnd log hain jo batate hain
                      • #1046 Collapse

yes me is bat pr believe krti hn or mjhy to bht achy lagty hn wo seniors jo hm new user ka khyal rkhty hn or many Forum pr bht sy senior dakhy hn jo new user ki guides boht achy sy krty hn so me to is Forum ki is bat sy happy hun ky yahn pr achy seniors bhi hn.
                        • #1047 Collapse

g bilkul secrets ko share karna chahiye main ny bht si tricks yahan pe parhi hain jin ko main ny demo account pe apply kar k dekha hai un main se bht si tricks bht kar amad bhi hain or un ka hamain bht faida bhi ho rha hai
                          • #1048 Collapse

Yes it is very good for you to try and make good success so always follow the trend at all times so that you will be able to grow from one ;eve; to the other

• #1049 Collapse

Yes it is very good for you to follow the main trend that wil use to make good gain so always try to follow the main rules and regulation at any given time

• <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                              • #1050 Collapse

preparing for loss management is necessity of trade and in order to control losses a trader must be aware of how and in which quantity , capital should be used for trading . Lot size , leverage , margin used and usable , pip value and extent of stop loss and take profit order , all these things should be clear and well determined in money management . Risk is natural and all traders have to face this problem but a trader can minimize the risk and maximize the profit with good risk reward ratio applications .

اب آن لائن

Working...
                                X