Don't be afraid of Losing trades in the Forexmarket
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #1 Collapse

Don't be afraid of Losing trades in the Forexmarket
    Hello fellow traders. Don't be afraid to lose trades in the Forex market cos its natural and real. Because you can't just simply win all trades because its not possible to win all trades. You will lose some and you will win. The successful traders are those who win more than losing. So keep it up like that. Don't lose hope if you lose a trade. Just keep up the good works
  • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
  • #2 Collapse

اصل پيغام ارسال کردہ از: sahed ramim پيغام ديکھيے
    Hello fellow traders. Don't be afraid to lose trades in the Forex market cos its natural and real. Because you can't just simply win all trades because its not possible to win all trades. You will lose some and you will win. The successful traders are those who win more than losing. So keep it up like that. Don't lose hope if you lose a trade. Just keep up the good works
    G han ap ne teak kaha hai aur main aps eebelkul agree kerta hun.,trading aik aiesa kaaam hai jo k apko cool minded hukar kerna perta hai,loss se ghbarana nhi chaye agar asa kerten han to apko loss ka samna kerna huga,.
    • #3 Collapse

everyone's afraid to lose money no matter how great it is,,, but must realize that in every case there is the risk of starch,, let alone the obvious forex is very risky,,, so prepare mentally before your new business then you will be ready to jump in forex,,, for a good analysis will not mean that mental defective,,, so try to control our emotion,,
      • #4 Collapse

yes dear ek acha traders woh hota hai jo trading me loss hone per himat nai harta hai balke apni mistakes se learn karta hai jis ki waja se loss hota hai or next time achi se achi trading karni ki try karta hai jis se achi earning karta hai
        • #5 Collapse

Dont be afraid in forex while you are doing trade... lose and win it is the part of the forex... so if you just raised your hands and give up then you are not going to win that.... make sure to use demo account and learn Forex....
          • #6 Collapse

you can do the huge learn about the forex. you are success trader.so do not loss hope if you loss a trade. It is not possible that a person wins all the trades because not every time luck is with her or him. So if a person loses trade he or she should not be disappointed.
            • #7 Collapse

Aslam o alikum main forex par new hon or main nay is he month say forex join kia hai or main nay bohat saray online job ki hain mgr sab say ache forex he nahe yar loss ka fear tow dill main rehta hai is ko dour karna bohat he mushkil hota hai khas tow par new members k leya tow
              • #8 Collapse

dear friends mein samajta hoon kay forex trading mein apna work emandaaari ssay karay to mein nahe samajta kay per apko loss say darna chahiay agar wokring rules kay mutabik hogi to loss ka khatra kam hoga
                • #9 Collapse

the panic of loss in the forex is a reason for many traders loosing trades in the forex market. the idea is that when you are afraid of loosing a trade in the forex market your mind gets unstable and from that you get disturbed loose focus therefore, expect loss is possible but work for win.
                  • #10 Collapse

Brother yes app ne bohat he achi bat kahi ha humen forex k buisness mein loss sy darna nai chahiye balkay humen apni trading skills par aur learning par beleive rakhna chaiye to humen kamyabi hasel ho skti hai
                    • #11 Collapse

yes my dear you are right i agree with you that k forex trading ki is online working main humy trading main lose k waja say afraid nai hona chaheya because agar hum trading say afraid ho kar working kare ga to humy is online working main profit ki jaga big lose ho sakta ha jo k ache cheez nai ha.
                      • #12 Collapse

janab hame loss se fear feel nahi karna chahie kun ke business main loss or profit hota hai lekin hame apne experience ki base par depend karte hue trading karni chahie
                        • #13 Collapse

yes you are right that Don't be afraid to lose trades in the Forex market cos its natural and real.. ap jab koi kam karty ho to starting mein apko ziada nae pta hota usky bary mein so apko loss ho jata hai lakin ap seekh jaty ho phir apko loss nae hota so first loss pe dil na harein..
                          • #14 Collapse

hamesa woohi log kamyab hove hain jinho ne himat ni hare forex fourm me be beshumar traders hainn joo starting me hone wale loss se dar ke forum ko chor jate hain forum me loss ache traders ko b ata hai is ka ye matlb ni ke woo trading chor dain loss se insan sikhta hai harta ni
                            • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                            • #15 Collapse

hr baar apko profit hi hota chala jae aesa mumkin nahi business me haan ye tb mumkin hai k jb aap ki approach bht hi extra high merit ki ho tb tou ye mumkin hai aur aap extra genius hn, lihaza agr aapko loss hota hai tou darne ki baat nhi balke apni galti pr kabo paen k aap kahan galat they thats the main point.

اب آن لائن

Working...
                              X