How do you feel when you are losing in runing Trades
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #1 Collapse

How do you feel when you are losing in runing Trades
    "Certainly feeling people have completely different from person to person by there to lose, we find that he forgets the loss and looking for things and reasons that led to the loss of the order corrected in the future, God willing, but there achieves loss and we find that it foiled and start to think of leaving this work and this failureand not success"
  • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
  • #2 Collapse

G ahn bhai jan ap ne bhot he achi bat shair ke ha or man pap ke bat s egaree krta hon g han bhai jan jab humari trade loss man musasl ja rhy hoti ha to humdy dill ke dhrkan teez ho rhi hoti han butt hum ko sabr kra chy q k sabr krny wala he forex man kamyab ho jat ah
    • #3 Collapse

deart jab bi kisi traderrs ko trading me loss hota hai to bhut bura lagta hai emotional ho jate hai lekin hume pata hai ke profit or loss to business ka hissa hota hai is liye acha traders woh hai jo apni mistakes se learn kar ke trading karta hai or earning karta hai
      • #4 Collapse

definitely thought fill individual completely different from human to being by there to decline, we label that he forgets the red and hunting for things and reasons that led to the loss of the tell Atlantic in the upcoming
        • #5 Collapse

we should not lose our control if we are losing trades because its a part of a business ,we should think and see where we have done mistakes that leds us to loss and if we figured out that we will definitely have our profits next time it is a good sign of a good learner and trader ,we dnt have to leave the work for such loss because loss lies in evry business so you cant ran away from it...determination is very important to work in forex.
          • #6 Collapse

jab humari trade loss man musasl ja rhy hoti ha to humdy dill ke dhrkan teez ho rhi hoti han butt hum ko sabr kra chy q k sabr krny wala he forex man kamyab ho jata hai.There is nothing more useful for active traders than a virtual trading platform. Both novice and experienced investors.
            • #7 Collapse

my dear friend agar mere trades lost me ho t omuje kuch farq nahy parhta hay . kio ke me pehle se hee janta ho ke forex ke market me lost aur profit dono hay .agar aaj mere trades lost me hay to hosakta hay ke kal wahi lost profit me ajaye .
              • #8 Collapse

I feel badly when i lose in some trade and want to leave forex but still i am trading on demo and live account as well with hope to become successful in near future one day and become successful trader. Trade with confidence to get positive results from the market.
                • #9 Collapse

mery bhai men ap ki bat samajjh gaya hoon ap ye pooch rahy hen jub meri chalti hui trade loss men jati hen to men kia feel krta hoon to mery bhai mujhy pata hy ky kabhi kbhi trade loss men chali jati hy or mujhy dukh bhi hiota hy pr ye to business hy is men aik bar loss hota hy to agli 10 bar profit hota hy or loss recover ho jata hy
                  • #10 Collapse

Assalam ! when the people lose the money in trading bussiness especially beginners they become dishearted and lose hope and eventually quit this bussiness of trading instead of trying again and again........
                    • #11 Collapse

es tara ke situation ho jy to es ka mutab hota he ky ham ko koch weakness he jis ko hame chaye ky door ke jy taky wo weak ness khatm ho jy aor ham es se good aor ache earning krne lagy es le koshash ke jy ky es ko khatm kya jy tkay best earning ho jy
                      • #12 Collapse

DEAR INSTA FOREX MEMBERS: jese k men ne pehle b btaya he k men to forex trading business men new hun is lie clear to nahi keh sakta but merte knowledge or andaze k mutabiq to jab loss hota he to hium bura feel kerte hen................
                        • #13 Collapse

forex trading main loss hone pe her koi emotional ho jatab hai or apn eloss se pershan hota hai yahan pe acha trader wahi hota hai jo is moqe pe appne emotion ko control rakah ker sabra se kam lain kyun ke loss or profit forex ka his ahai
                          • #14 Collapse

jab ham new hote hen toh hamari trade jab loss me chal rahi hoti he toh hamko boht hi tension hoti he lakin jese jese ham regual tradign karte jate hen toh hamare knowledge me bhe achi imnprovement hoti jati he or hamari trade loss me bhe ho toh hamko itni tension nahi rahti
                            • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                            • #15 Collapse

Jaisa ky meny aapko pehly bhi bataga hyky har shakhs doosre se differenr hy kuch logon ko forex me loss hota hy to vo apna kaam chor karr isse end karr dety hyn jabke kuch logon ki soch alag hy vo loss ko bhool kar apna kaam shuru karr dety hyn apna future save karny ke liye

اب آن لائن

Working...
                              X