"Is trading is difficult or we just make it difficult?
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #241 Collapse

yup you are absoulitly right we make him difficullt some time we will not understand him that how we will work on him and they make him difficult and i think that is easy if you think and you feel him easy then that is possible
    • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
    • #242 Collapse

I think if we have a great knowledge and experience then forex tradig is not difficult for any person, we can get the success from it just need to do the practice on demo trading account, and also need to do the long time hard work then we can expect and also we can win forex trading to get the great earning.

• #243 Collapse

The volatility of the forex market is too high and you have to use leveraged money for the trading in the forex market so you must have to reduce the risk and trade then and then you will able to manage some of the profit. So use low risk and get more profit.

• #244 Collapse

forex trading is one the most profitable business i have seen in my life so far and difficult its just everywhere you wont find any business which give you a decent profit and its easy you will always find things harder when you start but as the time go on it will always get easier.

• #245 Collapse

اصل پيغام ارسال کردہ از: work21 پيغام ديکھيے
            i think a person makes it difficult. its quite clear that if you already know the factors of price movement, you can easily understand why a particular pair is moving, and what are the reasons behind its price fluctuations. if you observe those indicators correctly, you can trade very easily.
            brother forex difficult bhi h or asan bhi difficult un kay lye jo isko sekh kr nai krtay or bus forex ma enter hotay hi trade shoro kr detay hn un logon k lye forex mushkil but wo log jo isko phly learn krtay hn demo account ko use kr tay hn us par practice krtay hn un kay lye forex bht asan hota h

• #246 Collapse

Pakistan Forex Forum c Hamain Bohat c aisi malomat milti han. Jo Hamain Normally kahen or jaga c nahi mill pati. Q ka yaha kafi Log apna Experience share karta han. Or wo Experience c Hmm jaisa new cumerz kafi faida Hota Ha. Or Wo asani c kafi kuch seakh jata han ic c. Thanks forex Team
              • #247 Collapse

Forex trading you will not find any business in which you have a decent profit, and so far I've seen in my life is the most profitable company, and throughout its difficult to find things in the still difficult when you start, but it's not always easy to find time to go too....
                • #248 Collapse

Ji han blkl sahi kaha ap ne jb apko trading k each n everything pata hogi tu trading karne ap k liye tricky nahi hoga....agar .ap market methods achi trha samajhte hain.... trade open n close kb karni hai ap ko sb samajh ata hai tu ap very easily achi trading kar sakte hain....
                  • #249 Collapse

forex is not such a dificult buisness ..is me loss hmesha hmari aoni mistakes ki wja se hita he or hum forex ko blame krte hein k ye boht hi mushkil he ..koi bhi entry lgane se pehle markete ko achi tarha watch krna chahiye.or ane analyses ki base pe decision lena chahiye or kabi bhi dar k trad ni krni chahiye confidence se work krna chahiye
                    • #250 Collapse

trading mushkil hoti hai jb tk hum is ko samjh nahi laitay or samjhnay k bad ye difficult nahi rahti or phir is business ko enjoy kiya ja sakta hai
                      • #251 Collapse

mere khyals etrading itni mushkil ni he jitna mushkil isy smjha jata he.trading krny k liye apko knowledge ki zrurat hoti he.agr ap bina experiance k trading karain to ap k liye ye mushkil hoga .
                        • #252 Collapse

nahi forex ko hum ny mushkil nahi bnaya forex such main mushkiol hai dangeros bhi hai is ki market ki movemnt ki market ki trend ki smjh nahi ati
                          • #253 Collapse

forex trading mushkil to nai he market par depend karta he k kis waqt market uper ya neechy chali jaye acha expeirnce ho ga to difficult nai lagy gi,
                            • #254 Collapse

ji ye depend karta hy hum pa ager hum is ko sahe time date hy or sahe tra sa seekte hy to ye humri lia pir itna muskil nae hota or na ye ye humre lia muskil ho sakte hy pir
                              • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                              • #255 Collapse

bhai jan forex me trading learn karna laazmi hai ye bht hi important hai our ye difficult tu haai hi our saath hi ye bht risky b hai isi liye hamy pehly isy bht learn karna partha hai

اب آن لائن

Working...
                                X