Forum questions and Benefits !! sss
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #1 Collapse

Forum questions and Benefits !! sss
    When you participate, we find some questions must be answered to participate to prevent spammers and to make sure you are a person and not a robot

>> the questions and the answers <<

Who opens and closes deals upon the demand of its clients?
    answer : broker

---------------------------------------------------------

Who is the one that trades on Forex with an aim to gain profit?
    answer : trader

What term is there for a difference between Bid and Ask pricing measured in pips?
    answer : spread

What term is used for international foreign exchange market?
    answer : forex

What are traders, relying on a rising currency rate, called?
    Answer : bulls

if you like the post please click thanks !!
  • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
  • #2 Collapse

You have given good information for a newbie and with the help of this information we can make good profit in the market as well. So always trade with confidence in the market in order to make good profit in the market and become successful.
    • #3 Collapse

hmm good information forex...its a cool and much more benefits. i agree that and i always use forex for the marvellous profit with the help of this information
      • #4 Collapse

bhai ja pkaistan forex forum aik acha forum hy is pr posting or threads ky boht sary faidy hen is sy hamen tradin gka knowledge or experience milta hy is pr questions krny sy hamen knowledge ky sath bonus bhi milta hy
        • #5 Collapse

mere bhi pakistan forex forum ek bhot forum ha is sy hume bhot kuch hasil hota ha hume bhot si information hasil hotio ha k forex par kase trade ki jay or kase profit earn ho sakta ha is liye hume forum ys he knowledge ma izafa hota ha
          • #6 Collapse

yes my friend in my posting work if feel some think batter and that is great news for me and that is also important for every trader and i think they have more benifites of this my friend that is to important
            • #7 Collapse

Bohat achi post hai.bhai ia forum ka advantage b yahi hai k ap ko kafi information mil jati hai and forex k mutalik ap ko her question ka answer mil jata hai.ager ap new trader ho to yeah forum learning k liye best hai
              • #8 Collapse

thank you so much my dear frnd for giving us such a good piece of information my dear frnd so me sab say ye kahun ga k bhai ka thanx ada karen he is such a nice person my dear all fellows
                • #9 Collapse

shukriya bohat bohat apka ye achi post ki hai apne or achi information share ki hai apne or wese bhi is forum ki waja say trading ki kafi cheezain pata chal gy hain newbies kay liye to ye best hai mere khayal say.
                  • #10 Collapse

achy question and answers thay mare bhai bas issi tarha ap apna knowledge hum se and new traders se share karty raho ta k wo bhe kuch kar saky and profit bana saky...
                    • #11 Collapse

thansx dear for this great information, yahan par mein new hon par mujhe yahan akar buhat satri info or knowledge mili he tu yahan sab ache thread post karten hen jo new comers k liye buhat faide mand hote hen...:)
                      • #12 Collapse

Yes friends I am agree your comments aap ki info acchi hain or aap sy ye he kahonga kay aap mazeed mufedmaloomat hum sub ko dety rahain isi tarha.
                        • #13 Collapse

ye forum ek boho tacha forum hai iss say humein bohot kuch hasil hota ha ihumen bohot c information haisl hoti hai k forex per kaise trade ki jaye or kaise profi tearn ho sakta hai iss liy ehumen yahn kam karna chahiye.
                          • #14 Collapse

bhai jan yeh sawaal to achey hain or answers bhi aik aik word ke he hain lekin yahan per aese sawal mene pehle kabhi bhi nahi dekhe hain or yahan per aese sawalaat kabhi samney bhi nahi aye hain mujhe lagta hai ke yeh kahin se aap ne dekh kar yahan per post kiye hain .
                            • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                            • #15 Collapse

I would recommend for the novice boys and girls who decided to engage in stock trading - a wild patience, endurance as say forex is very simple, and very quickly you can make a fortune, but practice shows that fast only can melt deposit .

اب آن لائن

Working...
                              X