We need to know when we should open a trade and when should close that trade.
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #1 Collapse

We need to know when we should open a trade and when should close that trade.
    Trade opening and closing are the crucial part of successful trading. Using indicator we can predict about that. profit is rewarded when one is able to open or close his trade in the right time.
  • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
  • #2 Collapse

Bro Possition open KArnay Ka Sahi Waqt support ya ressistance level Par hotaa hai or usi level par he exit bhi hotaa hai,is k ilawaa jab Candle close hoti hai Tou us K aglay minutes Main Bhi Trade open Karnay ki oppartunities nikalti hain.ye tou Ap k analysis par Depend Kartaa hai
    Mind Is like A Parachute - It Is Useful only IF Open
    • #3 Collapse

yes my Friend this is the knowledge and skills to know when to open the trade and when to close it with profit i think when we will know this we will be called professional traders but i think it is possible but it all takes times so we need to give time to Forex trading and try to realize the trend line and open and close order at right time that will be good for us.
      • #4 Collapse

hume chehye k hum jb b trade ko open kare hum dekh kar aur samjh kar he kare is tarha say hum khud he sub cheezon ko samjhty haina ur karty hain isi tarha say hume samjh lena chahye aur kam ko kar lena chahye.
        • #5 Collapse

hume chehye k hum jb b trade ko open kare hum dekh kar aur samjh kar he kare is tarha say hum khud he sub cheezon ko samjhty haina ur karty hain isi tarha say hume samjh lena chahye aur kam ko kar lena chahye.

• #6 Collapse

Jee han humein trade karnah ait oa pako is mein ziada kam karna hoga aur trade karsaktay hai q k iskay zariye trade karsatkay hai
            • #7 Collapse

g han mra bhai apna sahibola han forex ma lkn muja is bara ma kyuch ba nai pta han to ma apko kuch b nai bta sakta hu forex ma ap kisi r sa puch laya
              • #8 Collapse

yes my Friend this is the knowledge and skills to know when to open the trade and when to close it with profit i think when we will know this we will be called professional traders but i think it is possible but it all takes times so we need to give time to Forex trading and try to realize the trend line and open and close order at right time that will be good for us.

• #9 Collapse

mere bhasi ap jab bi koi trade karte hen to ap chahay ka ap kam se kam 30 pips ka faiad hona cahahe is se kam agar ho jay to theek ha lekin ziada ki lalach na karen.
                  • #10 Collapse

You should open trader when you are clear and you confirmed on a trade of a pair.Search about a pair and think about its direction then if you are become clear then you can place a trade and you can close that trade when its come to profit.
                    • #11 Collapse

g dear hume chehye k hum jb b trade ko open kare hum dekh kar aur samjh kar he kare is tarha say hum khud he sub cheezon ko samjhty haina ur karty hain,..,.,,.
                      • #12 Collapse

hani yeh kiafi achi thread hai is ko kehty hain k right time to enter and right time to exit and yeh depend kerti hai confirmation candel pay k wo kaha khatam hoti hai and new candle kaha close hti hai
                        • #13 Collapse

dear agr app chahte ho k app ko sahi trade open or close krne ka pta ho tu app ko support ar resistance level k bare mn boht zyada information honi chaye. iss se app ko trading krne k bare mn boht help mile ge ar zyada se zyada earning kr sko ge.
                          • #14 Collapse

Jee bhai jan bilkul forex trading business mein kamyab hoany k liye ye bi zarori hai k humain pta ho k aik trade lgani kab hai aur close kab karni hai is liye k is business mein trade thek jaga thek time mein lgana he kamyabi hai.
                            • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                            • #15 Collapse

bhai jan me to abhi is business me new me,mber jhon or abhi mjhy is business ko join kiy huy isrf kuch he time hua ha me abhi sath sath is business ky b bary me learing kar rahi hon ye ik acha online business ha

اب آن لائن

Working...
                              X