< Candlesticks usage >
No announcement yet.
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #1 Collapse

< Candlesticks usage >
    There are a lot of advantage with using the candlesticks. the trader can use the candlestick as their main indicator to make profit using the forex candlestick. the trader need to learn about the pattern of the candlestick so that he can use the best use of the sticks
  • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
  • #2 Collapse

candilic stick ko use kar k app ko trade ki osting or trade ney kitna low or kitna high kia pata lagta hai or app ko market ka trend pata lagat hai
    • #3 Collapse

asalam o alaikum dear friendz jitne bhi professionla hain y aexpert hain wo sab k sab yahan candlestich charts he use kerte hain aur ye acha kam hai q is trah hamein martk ka pata chalta hai
      • #4 Collapse

I think forex mai candlestich charts ka bahut bara faida to ye hai k aal high aur low value ka pata laga sakte hain aur i se acha khasa info le k kaam kr sakte hain. or is k saat aghar hum trend ko b folow karain to ya aik achi planning hogi.
        • #5 Collapse

dear brother cannedal stick main seekna bahot zariri hai forex main her candel apnay ander bahot khasosiat rakhti hai
          • #6 Collapse

dear now a days the candlestic usage is getting very popular day by day for his good performace i like the candlesticks very much
            • #7 Collapse

candilic stick ko use kar k app ko trade ki osting or trade ney kitna low or kitna high kia pata lagta hai or app ko market ka trend pata lagat hai
              • #8 Collapse

candle stick key barey mein samajh a jaey tu is sey achi koi baat he nahein,is strategy sey hum apni traqding ko bahut he ziada safe ker saktey hein
                • #9 Collapse

mere dost forex market candel pattern aur western technical pattern par chalti hai main tu in par he trade karta ho bohat se trader in pattern par trade karty hai aur bohat profit earn karty ho jo log in k bina forex main trade karty hai wo profit kam aur loss ziyada karty hai
                  • #10 Collapse

hello assalam ua likum bhai jaan kioa haal hain ap ke? the understanding of the candlesticks is very necessary for all the trader, its the basic and necessary thing, its also called the japanese candlestick patterns, if a user understand the patterns of the different candlesticks then its easy to calculate the short term trend, in my opinion, in short term analysis or intraday analysis the candlestick have great role with the understanding of MACD
                    • #11 Collapse

I am not use the candle stick because many trader ate use it. But I have no idea and I a decided to learn and under stand the candle stick. Do that I am analysis the Forex market and earn the good money.
                      • #12 Collapse

g sar ma app ki bat sa afree karta ho ka stanstick sa ya pta laga sakta han ka is ki value hamara pas is kki value low ha ya high ha is ka ya both bara faida ha
                        • #13 Collapse

candlestick analysis is the best of the best tool to analyse marrket if u know how to read an interpret andlesticks u can get maximum and most benificial information out of urs charts about price to come in future
                          • #14 Collapse

bahi jaan candelastic pattern k b boht sy faidy hain ager ham is pattern ko achi tarah sy samaj lain to hmain is sy boht faida ho dkta hy
                            • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                            • #15 Collapse

Assalam-O-Alaikum jii han jnab ap bilkul theek kah rahey hen key candle sticks usage bohat he acha hey aik trader key liye q key ye sab say asan indicators hen aur in ki madad say hum ko easily market key trend ka pata chal jata hey.

اب آن لائن

Working...
                              X