Do you believe in yourself?
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #1 Collapse

Do you believe in yourself?
    Do you believe that you are a laky man? do you belive that you are strong every time you loss money in forex? do you belive that forex is the last chance to get dreams?.. what you think ...
  • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
  • #2 Collapse

اصل پيغام ارسال کردہ از: sabzwari پيغام ديکھيے
    Do you believe that you are a laky man? do you belive that you are strong every time you loss money in forex? do you belive that forex is the last chance to get dreams?.. what you think ...
    My dear, if i do not believe in myself whom will i believe in. the first thing any trader should do is to believe in himself and believe that you can control those losses from eating deep into your account. as long as you are applying good money management, there is no loss you cannot recover with time
    • #3 Collapse

bhai jan is main humain apny aap per yaqeen hona chahiye k hum is main kitni achi trade kr skty hain aghr hum is main achi trade kr skty hain to hum is main apny loss ko b control kr skty hain lakin agrh humain is main achi trade krni nahi ati to hum is main se earning b achi nahi kr skty bl k humain is main se loss hi hota he
      • #4 Collapse

jee han me yakeen samjh sakta hn k ek din me zror kamyab ho jao ga in shaa Allah hume bus ye chahye k hum jesay b kam ko kare us k lye khud he samjhty chale jae aur sath sath me he kam kare.
        • #5 Collapse

nahi bhai ma nahi samjhta lucky apne ap ko q ka mai abhi theak sa good trader nahi buna hun jab mai trade kerne ka leya bethta hu to loss ajata ha or ghusa ajata hai

• #6 Collapse

Yes I believe in my self so always trade with good knowledge and confidence in order to make good profit in the market easily. Never trade against market trend to become successful.
            • #7 Collapse

hello dear of course i believe my self that is why i am working in this forum and with insta forex my dear if we will not believe our self my dear so then we can not get good result those people who do not believe himself my dear then they never can do any work.
              • #8 Collapse

yes of course i am believe the my self because i am start the forex business more than three months that i am work the demo account anfd my demo earning is the best. I hope that i am work the real account is the good and my daily earning is the best.
                • #9 Collapse

alots of newbies get scared when there see the market moving against them,though trading is about understanding and experience,this business is not something that one can think he/she can be successful doing under 6 month,success inhere comes within years of trading becasue the market condition is not static,so newbies should dedicate at least 4-6month of constant learning.because when the profit start rolling it experience will be the guidance.
                  • #10 Collapse

yes dear mai to ap ko yai kahunga k g han agr ap ko khud par belief hai k ap ko tarde karnaya k barayu mai pata hai or ap ko tarde karna ati or ap trade akr saktay hain tab hi ap kar payen gay
                    • #11 Collapse

yar is main ap ko tab he profit and success mill sakti hai jab ap ko khud par and is business par trust ho ga kyu k yeh bohat important hota hai khud par believe karain and trade karain ta k ap ko is main profit ho..
                      • #12 Collapse

Assalmualikum.....bhai forex trading mein jo kaam krta hai usko khusd per believe hona chahye....agr wo khd per believe nhii kry ga to usko is mein loss bhii ho sakta hai....aik achy trader ki yee nichanii hai k wo aik plannig bna kr chalta ahi,...or plannig ko ly kr full confodent hota hai....jitna ziada wo apnii planning ko ly kr confident hoga utna ziada usko is mein faida hoga...forex trading aik bht acha bussiness hai no doubt bs kuch cheezon ka dyhan rkhna parta hai....
                        • #13 Collapse

yes but not more i believe myself ... forex me ye bht hi important ha ke hamy apny ap par yakeen hona chahiy ke ham jo kar rahy hai wo ham thek kar rahy hai .agr nai samjh a rhi ap ko tu samjh ly aap abi achy trader nai hai
                          • #14 Collapse

of course yes main apnay app par belive rakhta hun ye business hi aisa hai jis main agar aap apnay aap ko belive nai rakho gay to aap ko is main loss k chances barh jatay hain or aap ko is main profit nai milta
                            • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                            • #15 Collapse

Friends trading main sucessful honaykay leya or s main earning karnaykayleya hamain khod par believe karna he parta ha . kyon kay agar ham khod par barosa nhe karta to hamain trading mainloss he ho ga .

اب آن لائن

Working...
                              X