Forex need any qualification.!.
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #1 Collapse

Forex need any qualification.!.
    of course,it needs.to get success here you need experience,knowledge,skill.you have to patience,strategic and cool.so to get success here you have to work hard and study a lot.
  • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
  • #2 Collapse

of course,it needs.to get success here you need experience,knowledge,skill.you have to patience,strategic and cool.so to get success here you have to work hard and study a lot.
    • #3 Collapse

my dear forex trading business asa business ha jis main ap improve kernay kay sath sath kamyab be ho skty . or ya ic vaqt he muqm ha jab hamery pas qualification ho gi. kun kay qualification ke base pay forex trading businesss main trading ker sktay hain............
      • #4 Collapse

no dear forex need only knowledge and experience how much you have then you can earn well as i know that if you have enough knowledge about the forex trading market and have enough experience about the forex trading market then you can make a lot of money from the forex trading market and can make your life better......
        • #5 Collapse

i am agree with you bahi ye bate ap ke thike ha hame forex trading me agre acha earn karn ha to acha experince hoan manterly strong hona greedness se dore rahan jo be trade kare money mangment ke sath kare
          • #6 Collapse

yes dears for success you need deep knowledge and you have to experience and grip on trading. patience and strategies are required to become successful trader.
            • #7 Collapse

pakiatan forex trade ma kesi qualification ki zaroort to nai hoti lakin agr trader kay pass thori bot qualification ho to osay kam krnay ma asai ho ge or wo ao ny maksad ma kamyab ho ga.
              • #8 Collapse

hello dear in my opinion every body can easily join forex trading business there is no issue of any type of education but after enter in this field every body need to do work hard and need to learn trading very much proper way if any body want to be success.
                • #9 Collapse

Yeah, jie haan dear forex trading main qualification ki bhot importacne hay is sey ham ko samj aa jati hay trading ki ager ham perhay likhy na huway to ham is mian kam nhi ekr saky hian or is main ham pir loss krian gy...
                  • #10 Collapse

forex me hum ko agar kuch knowledge hasil hota hai to is me humara he faida hai ku k is tarha say hum ko ye samjhnay me asani hoti hai aur hum apna kam kar lety hain..
                    • #11 Collapse

forex koi zaida qualification nahi maangta per yaad rakhain jitni qualification zadia hogi utna hi acha result milay ga apko yahan tu aik kisam ka dekha jae tu zaida education kabhi zaiya nahi hoti aor jitna ap perhay likahin honge utna hi faida hoga apko hmmmm.......
                      • #12 Collapse

mery khyal sy is business main kaam krny wala person educated ho yani us ko hr chees ka pta chaly or wo aram sy kaam kr saky na k wo boht c mistakes kry or banned ho jay hum ko is business main acha career bnanna chahiya
                        • #13 Collapse

forex trading karna k lia zayada qualification ki to zaorat nai pr itna to ap ko pata hona cha k ap k pas trading ka kitna knowledge ha agar ap k pas trading ka knowledge nai ho ga to ap phr trading kasy kara ga is lia forex tradng k lia ap k pas bs trading ka knowledge hona cha.
                          • #14 Collapse

I felt back some more success after that break i had recently and I was down after my defeats and I just got over 90 dollars bonus from forums and I started my trading yesterday and it was great to...
                            • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                            • #15 Collapse

ofcourse forex k liye experience aur knowledge ki zrorat hai q k jab tak knowledge nai hoga ham sahe faislay nai kr sakty aur sahe faislay na krnay se apna nuqsan krlety hain knoeledge is a key to success

اب آن لائن

Working...
                              X