Traders Success depends on plan and practice.
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #646 Collapse

dear friends jehan tak mera khiyal he ke aap forex trading mein koe loss nuqsan koe nhn he lekan agar aap ko emotion ore greed ko controll kar ke planning ke sath agar aap kam karte hen tu aap koe nuksan nhn kar sakte hen dosri bat ye under stood he ke business mein risk tu hota he .
    • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
    • #647 Collapse

forex trading business ma success k liya plan or practice bohot zarori hai.lakin meri nazar ma practice or plan k sath knowledge ka hona b bohot zarori hai. trader can the only who do the hard work and do the constant struggle so my dear if you want to get the success then do the hard work and constant struggle

• #648 Collapse

g han i agree with you.Forex traing main agar app ko successful banna hai tu ap ko pehly knowledge r experience ki zarorat ho gi ju k har business ki demand hoti hai r ek acha experience hi app ko ek successful life ghuzarny main app ki madad kat sakta hi.
        • #649 Collapse

i am agree with you ek trader k lia plan aur practice bohat zaruri hai us ko tarde say pahly plan sat karna chaiye apni practice zada say zada karni chaiye ta k eo forex ki zada knowledge hasil kar saky aur earn kar saky

• #650 Collapse

this is the best slogan i have ever heard that you can do any thing but you should be more practical and straight forword at your work and time is ver imporant...
            • #651 Collapse

g bilkul bro ma ap ki bat sy agree karta hu forex trading mi success hasil karny or profit earn karny k lia hamy achi planing ki zaruat hoti ha ku k ya ek risky business ha agar ham planing achi ni kary gy to hamy loss b ho skta ha es k lia hamy experience ki zarurat ha jo k ham demo account py work kar k easily hasil kar skty ha or trading sy profit earn kar skty ha.
              • #652 Collapse

je han foex trading may trader jin chezo par depend karta hay woh experience knowledge or achi planning hoti hay in chezoko agar ham lern kartay han or demo account may practice kartay han to ham aik best trader ban saktay han or buhat zada profit bhi hasil karsaktay han
                • #653 Collapse

that is no doubt the best that the trader success depend on the plan and the practice if you will make the good plan then you will get the success more easily for the more good success you should make the good plan then you will able to get the success

• #654 Collapse

hum planing se successful ho sakt hein ager humera plning bhot achi ho hum planing se earning b bhot achi ho gy or hum planing se ek achi tarder be bana sakt hein.
                    • #655 Collapse

my dear aap ke baat se me etefaq karta ho . forex trading ke liye planing banana bahot zarooree hai agar hum practice ko jaree rake to hum ko earning me takleef nahi hogee . hame har waqt moqa melne par demo account me trading karna chahiye..
                      • #656 Collapse

dosto bilkul sahi kaha, forex me success hone ke lye hame trading ki planing rakhni hoti he, and forex me success hone ke lye knowledge and experience ka hona must he, agar kisi ke pass knowledge and experience he to wo trading me planing kar ke boht jald success ho sakhta hai,,,,,
                        • #657 Collapse

plan is business ki jan hay meri nazar main to or agar hamaray pas plan bhi ho or ham nay us plan per practice na ki ho to wo plan kabhi bhi work nahi ker sakta hay meri nazar main to is liay planning kay sath practice honi chahiay.
                          • #658 Collapse

yesss sir i agree !!!!!!! trading is also depand on plan and practice ....without plan and paractice k hum bht parshan rahengay k humne ye theek kiya ha ya ghalat tou is liye trading ma bht zarori hota ha plan aur paractice....
                            • #659 Collapse

absolutaly right dear the success depend on the planning and the practice and dear practice makes the man perfect in the real life and in the insta forex trading business so dear it is very very essntial that when you are going to strat the trade you shoul make the good planning
                              • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                              • #660 Collapse

g bahi forex trading kay business main success kay liya plan or practice bhoot zaroore hay or practice or plan kay sath sath forex ka knowledge be zaroore hay agar ya ap kay pas to to ap forex say ache earning kar sakty hain

اب آن لائن

Working...
                                X