Point of view
No announcement yet.
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #31 Collapse

agar acha trader banna hai tu forex ko demo par practice karein aus kay baad real main trading karein. forex par loss hai lakin ap ko planing karni parti hai. tab ap kamyab ho.
    • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
    • #32 Collapse

mere point of view se jb tk ap ke pas enough knowledge and enough experience ni hoga to ap is mein achi earning ni kar skte
      • #33 Collapse

agar hum forex ke rules ko achi trha se follow karen aur is main kabhi bhi ziada greedy na banen aur always is main fully patience ke sath work karen to phir hum is main apni trading ko ziada se ziada improve kar saktey hain.

• #34 Collapse

agar ap ko apni trading achi banani hai to apne kuch rules banao or usi ko follow karo or kissi qeemat par us ko break na karo like patience , hardwork , dont greed , dont over trade. agar yeh saray points ap apne rules mai shamil karlo gay to loss ko asani se avoid kar sakte ho.
          • #35 Collapse

ye aik achi bat hoti hy brother k jab ap ko is mein kafi experienc ho jata hy aur ap aik achy trader ban jaty hen to ap is k bary mein apna point of view dy sakty hen logon ko to aik achi bat hoti hy is mein.
            • #36 Collapse

friends if you want to improve the trading then friends you need to get the more and the more knowledge if you will get the more and the more knowledge then you will able to get the success in the forex and the more skills are the only way of getting yourself iimprove

• #37 Collapse

ache trading karny kay leya ap kay pass acha knowledge hona chaia hona chaia bhot ache skill hone chaia ya ap kase achy trader kay studet ban kay hasal kar saty hain jo kay long term ap kay leya bhot faiday mand cheez h
                • #38 Collapse

Trading ko behtar banany k liye trader ko chahiye k wo trading ka knowledge hasil kare or experience hasil kare, concentration k sath trading kare, fresh mind trading me use kare, emotions or lalach ko avoid kar de, ziada volume size ya ziada lots na lagaye or apny analysis and strategy ko perfect rakhy agar trader k pass ye sub cheezein mojood hogi to wo forex me profitable trading kar sakta hai or apna risk kam kar sakta hai.
                  • #39 Collapse

dear ye sab hum per depend karta hai k hum kitna time forex learning per spend karte hain so we have to spend much time on forex learning and trading to make some good money here..

• #40 Collapse

ap achi achi coment kar k trading ko bhtar bana csakty hen . is maen knowledge ka ziyada hona lazmi hy . or agr koi qustion pocahna ho to ap is par post kar do apko achy achy jawad mosol hngy
                      Luck After Hard Work
                      • #41 Collapse

acha sawal ha dost ap ka lakin pyary bhai demo ki facility isi ly ha k ham parctice krin trading ki or ap ny suna hi ho ga k practice make the man perfect so ap demo py practice kro take ap aik achy or bhat kamyab trader ban jao.
                        • #42 Collapse

my dears friends i request if to any work you should take point of views of you of your friends and your relatives without any point of view it mean you waste of time and money please take point of view
                          • #43 Collapse

thanks dear about this and you must know its point of view between traders and its really good for you and help you
                            and i am with this dear in insta because its good to you to know about this trading dear
                            • #44 Collapse

brother live trading bohat he risky hoti hai isi liye live trading main invest karnay se pehle app demo account use karain aur wahan apni strategy ko check karain phir jo behtar lagta hai jis se faida hota hai woh strategy live trading main use karain.
                              • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                              • #45 Collapse

in my point view , forum website is more useful website, you will learn the forex trading business and you will make the bonus money to use the forex trading account and to do the forex trading business, to make the profit money with short time.

اب آن لائن

Working...
                                X