what you did with first earning
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #76 Collapse

jb me nay yaha pay apni first earning ki the to mjhay bhot he zyada khushi hoe the aur jis me say me nay apnay khud k kuch akhrajat poray kye thay aur baki me nay kuch Allah ki rah me b dye thay.
    • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
    • #77 Collapse

My first earning went to paying bills it was such a relief not to have that weight on my shoulders anymore. I also used a little bit to enjoy myself because you have to reward yourself.
      • #78 Collapse

well mjhy jab forx se pehli earning hui thi tab main ny sari earning ka half sadqa kar diya tha q k Allah ka shukar ada karny ka es se behter treeqa mujhy koi or nhi lagta q k Allah k bandon ki khidmat se Allah bht razi hoty hain
        • #79 Collapse

dear forex friends i am new in the forex and i have no real earning from the forex business and i am just working in the forex and i am students of the forex just learning about the forex and i hope that one day i will earn money from the forex business.
          • #80 Collapse

Dear I would spend my whole profits on my family means on my mother and sister. They are much more important for me then my dreams and I want them to be happy because when they see me happy they are happy.
            • #81 Collapse

dear different traders have different dreams hote hai koi trading kar ke forex ke zariye earn karna chata hai to koi acha traders banna chahta hai or agar hum forex trading ko learn kar le to hum achi trading kar ke achi earning kare ge or apne dreams fullfill kar sake ge
              • #82 Collapse

Me ne apni forex ki first earning se apne bhatije ki shadi ke liye tayyari ki thi first arning milne ki khushi ko kia bayan kia jasakta he ye lafzon me mumkin nhi he is ko wahi mehsoos kar sakta he jo is marhale se guzar chuka ho.
                • #83 Collapse

it will depend on the earning which i'll get but i try my best to have a laptop from which i get more benefits soon.INSHA ALLAH
                  • #84 Collapse

app forex saay bohot kuch earn kar sako gaay . Load shedding waiqi pakistan mai aik bara masla hai traders kaay sath.waise to pehle trading se jo profit aata hai to us ke aane se pehle hi planning kerne lagte hain, mera abhi profit bana nahi hai.
                    • #85 Collapse

Yar main to abhe new hoin abhe to seakh raha hoin but ha jab main seakh jao ga and trading main profit hasil karu ga to us se jo earning withdraw karwao ga us main se main bhly KHUDA ka shukar karu ga and kuch kharait karu ga than baki ghar dy doin ga....
                      • #86 Collapse

me nay yaha say apni first earning say apnay uni k kuch akhrajaat thay wo poray kye aur kuch ko Allah k rasty me dya aur ab me dobara kaam kar k kuch hasil karnay wala hon ta k me kuch ban sako.
                        • #87 Collapse

my partner and i in addition earned through the forex trading company IN ADDITION TO we meet THE fees regarding OUR pocket money, AND my partner and i can fulfill MY the many dreams from the forex whether we such as to do your own work in forex inside full interest, next when i is competent to change MY life, so easily.
                          • #88 Collapse

Of cause yes, with a demo account you study how to trad in forex market and what is forex makket... You can use demo account as long as you wish with out any problem.
                            • #89 Collapse

according to me in my first earning i give it to my family and they are very happy i want to fulfill need of my family so i am working hard to get success in it and developing much skills and experience
                              • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                              • #90 Collapse

main ne tu abhi kaam shorow kia hai bhai ye tu ab earning per depend karega k kitni earning aati hai jab earning aay gi tu hi bata sakonga kionky mery abhi buhat se peding expenses rehtay hain pehlay unky bary mn sochonga us k baad kuch aur.

اب آن لائن

Working...
                                X