Set your profit according to your experience.
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #331 Collapse

je han ager app ki planing ache ahi tu app ko es main profit hota hai so apna exprince k mutabit apna profit karna hoga ager new ho tu app ko es main low riks par kam karna hoga tu aur old ho tu app ko es ain high risk be some time ly skte ho

• <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
    • #332 Collapse

while trading in forex you have have to work hard , and try to understand properly , try to set your profits according to your experience so may you dont habe loss or gain maximum profits, try to contol your risk factor
      • #333 Collapse

yh bat to ha agr ap apny epxerince k mutabq kam krain gy to acha khasa profit kama skty hian agr experience k baghar kam kro gy to kuch hasil nhi ho ga so experience must ha kam k liy.
        • #334 Collapse

haan maine bhi bohat se aise new traders ko dekha hai jo high jump kay chakkar main rehte hain aur isi wajah se loss main chalay jaatay hain mere khayal main humain apne experience kay hisaab se risk lena chahiye.
          • #335 Collapse

Right! forex mein kaam kertay huay humein apnay targets zroor set kernay chaheye lekin apnay targets ko apnay experience, skills aur capital ke bunyad pe he settle kerna chaheye aur instantly rich honay ke koshish nehi kerni chaheye yehi hum sub k leye aik achi strategy ho sakti hai.
            • #336 Collapse

begineers k liya yeh bht eham cheez hai k un ka experience na hony k brabar hota hai to un ko choti choti trade krni chahiya na k yak dam bari trade lga kr lose krna chahiya
              • #337 Collapse

اصل پيغام ارسال کردہ از: Rizwan Trader پيغام ديکھيے
                Many trader are trying to get huge profit quickly and finally they failed in trading.We should need to choose profit according to our experience.When we set huge profit when we have low experience then it creates problems for our live account.
                Comments and share your views.
                :cool::confused::rolleyes:
                I am agree with you sir. I think we need a god trading experience to trade in forex. and we need to set the profit according to our trading experience.
                • #338 Collapse

اصل پيغام ارسال کردہ از: Tigershark پيغام ديکھيے
                  yes my friend you are absolutely right and I agree with you that we have to set our profit according to your experience and that's can make us very confidence and skillful.and It is the right way to make a good trader.
                  friend forex market me experience important hota hai. jab aap ka pass experience hoga aap ko profit tab he hoga . business me kamyab hone ke liya experience hona zarore hai
                  • #339 Collapse

i always try to compare between my trading and my experience because i know its good for me and can help me dear
                    and when you trade in forex its can help you dear to know about this market and its help you
                    • #340 Collapse

Already experience related to profit If you have a high experience in the forex market this will lead to higher profits in the roof of the forex market
                      • #341 Collapse

confident we fully accept anyone, that you can set revenue in line with your current encounter. imply when you acquire educated anyone will be able to earn superior revenue. simply because large encounter comprehend large understanding along with be an aid to earn beneficial revenue.
                        • #342 Collapse

totally agree with your statement dear because es kam main success experience se hi ati hai aur agr ap learner hein tu demo account ki first practice krein except k ap direct live account pe kam krein aur loss ki trf jaein yeh kam krne se pehle apne experience k according ek margin line set krein and then trade krein aur profit acha gain krne k liye apni strategy strong use krein
                          • #343 Collapse

yes dear me ap ki bat se agree karta hu humain apni profile ko apne experience kay mutabiq set karni chahiye ta kay dosre log hum se aur hum dosre ache traders se knowledge share kar kay successful trading kar sakain aur forex aiik asan online business hay.

• #344 Collapse

je han app ko apna profit set karna hoga kiu ager app ko traget mila ho tu app es main ache kam skte ho aur app ko es maiin ache result milte hain so forex trading main ye mumkin hai aur ap ko es main apne exprince k mutabik apne gaols aur trget rakhne chahye hain

• <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                              • #345 Collapse

Experience is important in any field of life.it can lead us to a good profit because an experienced person is always very careful in investing money.

اب آن لائن

Working...
                                X