Traders Ko Kamyabi K Leye Forex Seekhnay ki Zaroat Hai. Ideas or Luck Kisi Kam K Nahi
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #361 Collapse

skills boht important hai aur app ko ager skillls develpment karne hai tu app demo amin apne banane hue strategy ko dekhain aur es par work karo tu app ko es main kafi ache result milskte hain aur ap es main kamayab be hote ho aur ache result nikal skte ho

• <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
    • #362 Collapse

اصل پيغام ارسال کردہ از: Rizwan Trader پيغام ديکھيے
      I experienced many times and many trader also discussed me that they are failed and i always suggest them they don't need ideas and luck for success.Trader basically need skills and experience for success.Many trader believes in luck and ideas and they ignore learning and practice of Forex in result trader are failed and loss their account.We need to accpet that only skills and learning of Forex avoid us from loss.Ideas and luck has no value in Forex
      Share you comments to solve this issue that we are often face in daily trading.
      :):):cool:
      g bhai ye baat to hai skill jis k pas b ho wo kabhi b maar ni khata hai is lea zroori hai k insaan skills ko hasil kerny ki koshish kery is se unko ye fiada hoga k wo achy trader bn jangy skills profit hasil kerny ka behtar zariya hai...

• #363 Collapse

اصل پيغام ارسال کردہ از: Rizwan Trader پيغام ديکھيے
        I experienced many times and many trader also discussed me that they are failed and i always suggest them they don't need ideas and luck for success.Trader basically need skills and experience for success.Many trader believes in luck and ideas and they ignore learning and practice of Forex in result trader are failed and loss their account.We need to accpet that only skills and learning of Forex avoid us from loss.Ideas and luck has no value in Forex
        :):):cool:
        You are right forex main humain learning aur skill he kamyaab kar sakty hain so iss liye humain forex kay baary main knowlege gain karna chahiye aur ziada say ziada demo account per practice karni chahiye ta kay humain ziada say ziada experience ho aur trading main kamyaab ho saken.
        • #364 Collapse

Forex trading mein app luck per depend kar kee kabhi bhi successful trader nahein ban saktee because yeh highly risky aur highly volatile market hai aur aap koo chahiyee kee pehlee app apni knowledge koo increase karein
          • #365 Collapse

luck is required in every business for getting the success but in case of forex trading luck of traders is not much important for getting the success. traders need to... ... To Invest - Investing Strategies and Theory, Investing ideas and advice ... you could have luck but if you want to be consistent you need skill......
            • #366 Collapse

profit wo gain ker saky ga but luck bhe aik role hay luck to luck ha ap forex mai kamibnahi hu sakty luck kuch be master nia rakhti
              • #367 Collapse

dunia me jis insaan ne b kamyabi hasil ki hai wo aik chutki me hasil ni kia balky us k pechy bht bari kawish or mehnat hoti hai trader ko bhi skills ki zroorat hoti hai na k luck ki luck 1 bar kam kery to skills 9 bar kaam kerti hai ...

• #368 Collapse

of course trader ko sab se pehle skills chahei hte hain or phr use learning ki zrorat hti hai or phr knolwedge or phr exp ki then hi wo aik acha trader or earning kar sakta hai .....

• #369 Collapse

est them they don't need ideas and luck for success.Trader basically need skills and experience for success.Many trader believes in luck and ideas and they ignore learning and practice of Forex in result trader are failed and loss their account.We need to accpet that only skills and learning of Forex avoid us from loss.Ideas and luck has no value in Forex
                    Share you comments to solve this issue that we are often face in daily tradin
                    • #370 Collapse

dekhen bhai baat asal me ye hai k trader jab bhi trading kerta hai wo kuch soch smjh ker kerta hai jo soch smjh ker ni kerta usko ham trader thori na kahen gy trader wo hota hai jo apni equity ko dekh ker phir hissab se trading kery na k andha dhund

• #371 Collapse

haan sahi bat hai k Trader Need Skills Not Luck and Ideas for success. q k agar app k pass Skills nahi hian aur applcuk main hi trust kertay hain tou app kafi barday nuksan main ajain gay is sy behtar hai k skill ko polish karain aur practice karain ziayda sy ziyada
                        • #372 Collapse

them they don't need ideas and luck for success.Trader basically need skills and experience for success.Many trader believes in luck and ideas and they ignore learning and practice of Forex in result trader are failed and loss their account.We need to accpet that only skills and learning of Forex avoid us from loss.Ideas and luck has no value in Forex
                          • #373 Collapse

Yes of course fore best trading need best skill not luck, and also need best ideas for getting the success in the forex, so we need to increase our skills due to great learning and also need to get the great ideas for getting the success in the forex.

• #374 Collapse

I am agree with you. I think we need a lot of trading skill for become a successful forex trader. we need only a god skill on forex not luck here.
                              • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                              • #375 Collapse

han g skills ka he main rola hai jis k pas skills hoti hai wo bara acha trader hota hai or jis k pas skills ni hoti wo hmesha ki tarah loss he kerta hai sirf kuch he chezen ager sekh jaye insaan or money managment k tehat kaam kery to usko bara fiada ho skta hai...

اب آن لائن

Working...
                                X