The key to success in the forex business?
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #646 Collapse

From my point of view that the key to success in the forex market lies in training and a good education and also is doing a demo account and practice on this account for a sufficient period
    • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
    • #647 Collapse

ap nay kafi acha bataya hai kay kia wajohat hai market main kamyabi ki par main bhi ap say kuch shaere karna chahta hon wop yeh kay is kam main ap ko sab say pehly tu demo account use karna pary ga us kay bad is kam main ap ko lalach nahi karni bus
      • #648 Collapse

the key of success is our knowledge and exercise and our forbearance is also our suasion to success because every acting know expiration and advantage both. so be patient and not greedy if you poverty to acquire money.
        • #649 Collapse

jee han koi bhi kam ho agar apko profit nikalna ho tw mehnat tw arna pary g .. is main wo log kamyab kabhi nhi hota jo kisi jadu ka intzar krtyy hyn is main planning xchalti hy bss

• #650 Collapse

dear my friend meri nazar ma knowledge about forex or trading experience forex trading business ma kamyabi ki key hai.knowledge or experience k without ap es business sy earning nai kar sakhtye.
            • #651 Collapse

ap nay kafi acha bataya hai kay kia wajohat hai market main kamyabi ki par main bhi ap say kuch shaere karna chahta hon wop yeh kay is kam main ap ko sab say pehly tu demo account use karna pary ga us kay bad is kam main ap ko lalach nahi karni bus
              • #652 Collapse

forex sucess business he jis men hamen trading karni hoti he or ham as men easy money earn kar sakte hen or profit hasel kar sakte hen. best of luck..........
                • #653 Collapse

i agre with you.the key to secces in forex is only and only that you must have to loot of knowkedge and lot of experenc. than you will start businuss.agr ap kay pas yah sub ho ga you will get must earn lot of profit in forex.boht se mehnat he say ap kamayb ho sako gay.
                  • #654 Collapse

bulkul brother app ny jo b bathyea ha bilkul theek bathyea ha or ager hum planing k sath forex trading karty han to is sy boot faida hota ha
                    • #655 Collapse

the main key to succesfull in forex is dont be greedy and do hardwork koi bhi kam ho agar apko profit nikalna ho tw mehnat tw arna pary g .. is main wo log kamyab kabhi nhi hota jo kisi jadu ka intzar krtyy hyn is main planning xchalti hy bss

• #656 Collapse

yes apna bht acha sawal kiya hain without hum mehnnnt kara kch be nh ker sakhty hain so hum ma mehnnt karna chiye mehnnt ka bin kch be nh hain soo mehnnt bht lazami hain sucessful hono k liye .........

• #657 Collapse

To succeed in Forex you bee obliged to gain complete trading wisdom and gain fate of experience a propose trading foremost you trade in presentation accounts and achieve a quantity of experience and wisdom and at that moment start trading in real accounts as wisdom and experience is very focal in Forex instead of getting victory and you be obliged to control your emotions and get around concern and greed in this way you succeed in Forex trading.
                          • #658 Collapse

dear hum forex trading me learning aur experience kay sath success hasil kar sakte hain aur forex trading me hum market trend ko asani se judge kar kay profit earn kar sakte hain aur humain es business me greedy aur hasty nahin hona chahiye aur yeah aik asan online business hay.

• #659 Collapse

Forex Trading sirf aap se acha experience aur aap se sirf knowledge mangti hai. Ye wo do cheezein hain jo shuru se akhir taak aap ko Forex mein madad karti hain aur aap isi ki bunyaad pe ek saab se acha trader ban saktey ho baki aap ki luck hai.
                              • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                              • #660 Collapse

According to me in Forex, proper learning and knowledge are the most important keys which each and every trader needs to have for getting success in this field.If traders are inexperienced then how they can trade here or how they can get any profit.Learning is most important thing for trader.

اب آن لائن

Working...
                                X