What is your experience of Gold trading ?.
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #376 Collapse

i have a very bad experience from gold trading it is so dangerious it demands a large and out standing experience in trading i think a new trader must avoid them if he want to take profit from this business.
    • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
    • #377 Collapse

Starting mein to mera gold experience boht burra tha magar waqt k sath sath meri trading gold ki achi hoti gai magar ab Alhamdulillah boht achi or profitable hoti ja rahe he or day by day experience bhi behtur hota ja raha he.

• #378 Collapse

Gold trading needs a lot of big capital. so I never trade in gold. But I trade gold in my demo. And it is so good and profitable.
        • #379 Collapse

dear brather business men experience ka hona lazmi hai is se na sirf aapp ka business achaa ho ga balke app ka knowledge bhi acha ho ga ithink mere mutabiq gold pakistan mejn sab se zayada trade hota hai q k is ki movement bhi achi hai
          • #380 Collapse

Gold trading needs a big capital and it is a good business. we can earn a lot from this business and can become rich.
            • #381 Collapse

main ny forex tarding main real account per kabi be gold tarding nahe ke but demo account aur compitaion main main ny gold trading ke hai jes main profit be earn kiye hai jatni zayda balnce ho gold main tarding easy ho jaye ge
              • #382 Collapse

bro jahan tak mujhay pata hay to gold trading bohat risky hain . is may apko bohat risk lena parta hay. lekin high risk k sath high return bhi milta hay. ap demo account par thora try kar lain apko andaza ho jayega.
                • #383 Collapse

brother main nay gold main kaafi trading ki hai.ye boohat he risky hai but is main earning bhi zyada hain.agar hum sell ka use kar kay gold main trading karty hain to hum earn kar sakty hain.gold ki trading main risk zyaada hai...
                  • #384 Collapse

yes her aik biz k lya zaroori hai expirence without expirence koi b biz ko hum nahi chala nahi sakta but .expirence is the very good part and important element fearture of the every biz so expirence is the best of the every biz.
                    • #385 Collapse

we have taken much more in gold trading but we have also loss a lot in april,May of this year.Because of sudden change in Gold rates.Gold rates became down and down.and we are expecting that atime will come when market will be smooth but that time didnot came and we got loss much more.Now the Gold rates are increasing.we forget to follow the analysis,always try to be with with company analysis
                      • #386 Collapse

Bhai me ne 2 baar gold trading ki hai mujhe dono baar hi loss howa hai gold trading bohat ziyada risky hai hume gold par trading soch samajh kar karna chayye....
                        • #387 Collapse

اصل پيغام ارسال کردہ از: hafizgm پيغام ديکھيے
                          Hello Guys.How are you.I am trading since 9 months and i was trading only in one currency pair that was EUR/USD.It was good experience but i also want to trade in Gold as well so please if you had any experience of Gold trading then share with me.Thanks
                          Hafizgm
                          Gold par barey trader trading kartey hain q k ye aik to risky hai aur dosra iski market main movemnet bahut ziada hoti hai jiski waja sye kam balance waley account khali ho jata hai.

• #388 Collapse

i have the no expericne in the market of gold as i am the using this plate form in the very first time and i am just trying to earn bonus and then i will start the online trading business and will make the trading so that i can earn more and more
                            • #389 Collapse

my experience in the gold is not the bad i think this is the best trading but friends i also releaze that this kind of the trading is too much risky because the trading in the gold is not the good and we cannot get the success easily in this kind of the trading

• <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                              • #390 Collapse

is ka baara mein ap koo kafii elm hona chahiya is sa pehla ka ap Gold mein krein, ap koo ko yeh lazmi pata hoona chiya ka gold sub zyada risky trading ha abii tak yahan ap sa judge nai hoo paya ga situation..!!

اب آن لائن

Working...
                                X