Use of Stop loss and Take Profit.
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #421 Collapse

market main SL or TP ka bht kaam hai is k bagair aap trading nahin kr sakty agar is k bagair trading krain gay to confirm hai k aapka sara ka sara balance urr jay ga or aapko bht nuksan ho ga
    • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
    • #422 Collapse

bahi mera jahan tak khyal hai stop loss and take profit forex trading k tools hain, yeh hmein guide krty hain k kab aur kese apne trade ko useful bna sakty hain aur ziada profit earn kr sakty hain. wese personally i would suggest yyou to study before starting trading...
      • #423 Collapse

My spouse and i suggested that you that don, t utilize it typically its dicrease the self-confidence therefore you burning within this, if you use stop burning in industry the industry will probably down at the some stage in addition to in comparison with you must commence fresh industry in addition to towards you pay pips 3 bucks i'm sure.
        • #424 Collapse

bilkul bhai app ko stop loss and take profit lagana chahya every trade pe kiyun k app agar stop loss and take profit set nahy karty tu app kafi ziada nuqsan utha sakty ho so mera yehi kahna ha k app apni har trade men stop loss zaroor use kary es men app ki faida ha..
          • #425 Collapse

bhai stop loss and take profit us ekarne me hi bhalai hai hum sab ki kiun ke isi se hum ko achi se trading karne me madad mil sakti hai hum stop loss us ekarte hain to bade loss se bach sakty hain trading me .
            • #426 Collapse

I advisable you to all or any that don,t use it mainly its decrease your confidence and conjointly you disadvantage during this , after you relate halt experience in job your craft can off at the few purport and than you've got to start new switch.
              • #427 Collapse

ji ha mare dost stop loss ak bohot he ache tools hay Forex foram may is ko use karke ap apni pure to nahe par thore loss se bach sakte hay.is liay a har trader ky pas itne mahatpurn hay..or hum ve a use karte hay..
                • #428 Collapse

no dear i do not think so that you should use both of them i think that you should not use stop loss in ofrex trading but you should not forget to use take profit from forex trading bsueins in any trade i think that forex trade si the ebst for alla nd we all need to learn forex trading so that we all cna be asuccessful trader
                  • #429 Collapse

g han bahai jan aap theak keh rahy ho hum ko apni forex trading main stop loss or take profit ko must use krna chaye in se aap ka account safe rehta hai or mere khayal se jo person in ko use nahi krta hai apni trades main wo aik complete trader nahi hai bus luck k behalf pr trade krta hai

:mad:No Greed No Emotional Follow Trend And Fundamentals Low Risk Trade With Technical Analysis!:mad:
                    • #430 Collapse

yes dear you are right stop loss and take a profit is very powerfull tolls in forex trading business and i use some time stop loss toll and some time take profit toll this is very nice tolls
                      • #431 Collapse

g bilkul theek kha aap ny SL or TP donon hi boht achi options hian. ab dakhin TP aap lga dyty hian to aap agr soo b rahin on tb b aap ka order close oh jata hy or aap ki profit aap k account main aajati hy
                        • #432 Collapse

forex main kamyab hona chahtey hain to hum ko iss main stop loss aur take profit use kerna chahiye aur tab hi hum iss se profit earn ker saktey hain , agar hum stop loss ya take profit use nahin kertey to hum iss main loss karein gae
                          • #433 Collapse

bhai iss main SL aur TP ki buht zyada ahmiyat hy hamin har trade main yeh dono use akrna chahye iss sy ham trading laga kar phr aa kar dekhy to jitna SL lagaya ho ga uss sy zyada loss nai ho ga
                            • #434 Collapse

Stop losses and take profit levels are used by forex traders to protect them from unnecessary financial risk and also to ensure that profits are taken for successful trades. Stop losses and take profit levels are both orders which are placed in the market to close an open position. Traders following a particular strategy are likely to nominate their stop-loss and take-profit level at the same time as they enter the trade.

• <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                              • #435 Collapse

Plus I really need to use can be achieved with the existence of a significant shortfall in investment income to open the post reduction, and thus encourage distributors to achieve the desired safe income.

اب آن لائن

Working...
                                X