When do You Feel that You Are Now Successful Trader!!!!
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #166 Collapse

Aap sab log Forex Trading se achi tarha wakif hain or market me kam bhi buy/sell karna hai tu phir trading me kon si aisi chez hai jo humen samjhny ki bohat ziada zarurat hai? Aap ko kia lagta hai kay kia aap abhi aik successful forex trader hain ya aapko abh
    • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
    • #167 Collapse

When I can be control my amount and psychotherapy the market excavation then I imagine that I am a success bargainer.But I pair that I individual to hold some worthy trading strategy and huge trading experience.But I think that I will success because I score vast patience.
      • #168 Collapse

je janab may nay forex abhi kuch dino pahlay he joint kiya hay abhi may experience hasil kar raha hon may nay suna hay trading kartay hoay apko buhat sabar or burdbari ka muzahira karna hota hay aur ghusay say guraz karna parta hay
        • #169 Collapse

One of the longest lasting and most respected currency trading systems ever is called Supra Forex. In this industry software does not stay on the market if it does not work exceptional well with all the competition there is. And working exceptional well is a very good thing in this .
          • #170 Collapse

forex trading mai hamy loss sy bachna chahiya or kisi expert teacher sy guidnec laini chahiya jis ki waja sy ham aik kamyab trader ban sakty hain hamy kisi aam teacher sy trading ni seekhni chahiya warna is sy hamy loss ho jy ga is mai ham jitni learning kary gy ham utni hi earning kar sakty hain
            • #171 Collapse

Originally written in May 2007 I’m looking for a pen name. Actually, Mark Twain is my favorite All-American author. He’s dead. Does that put the name into the public domain and make it available? I donno. What about another famous legend: Paul? No, most of those aren’t saints as the
              • #172 Collapse

kamyab trdaing karna ka bara map ko as ma bohot achi bana hota ha kyo kah yah ka bohoot acjhi job ha jo hamy aysa karna hoat aha yah aka chu lgta ha ,muj as ma.
                • #173 Collapse

Dear forex market may daily asi baath ho jati hay jo kay kabi nahi hoti matlab market sara din sell may jarahi hay or jab news ati hay to wo buy may chali jati hay or phir aglay din market buy may jarahi hoti hay jab news ajati hane to sell may hojati hane or kabi kabar bagyer news kay hi buy or sell may jarahi hoti hane to iss liya koi bi analyzer to hota hay lakin perfect analyzer koi bi nahi hota.
                  • #174 Collapse

Regarded as the largest financial market in the world with a daily turnover of three trillion dollars, the Forex market provides a venue for traders from all over the world to exchange currencies for both commercial reasons and investment purposes. With trading spanning across the globe done on 24 hours .

• #175 Collapse

Regarded as the largest financial market in the world with a daily turnover of three trillion dollars, the Forex market provides a venue for traders from all over the world to exchange currencies for both commercial reasons and investment purposes. With trading spanning across the globe done on 24 hours .

• #176 Collapse

In trading currencies, you need to be well-informed about the things you need to do and those that you should not do. This knowledge will help you remain on the right path toward successful and profitable trading. Below is a forex trading guide you can use for knowing the dos
                        • #177 Collapse

trading currencies, you need to be well-informed about the things you need to do and those that you should not do. This knowledge will help you remain on the right path toward successful and profitable trading. Below is a forex trading guide you can use be well-informed about the things you need to do and those that you should not do. This knowledge will help you remain on the right path toward successful and profitable trading.
                          • #178 Collapse

friend app ny bilkul theek baat kahi hy ager hm apni deductive post dekh sakain tu app apni galtion ko thik kar skty hain ager deductive post dekhny ka koi tarika app ko pata chaly tu place mujhe ky post karni ha aur bhot zayad karni ha is kie had ni ha jetni ho sakty kain aur pher is ko chorr dain jo ho ga dekha
                            • #179 Collapse

dear i think that we al will trade and i thint ah t this si the ebst for all of us and we all will agin mure forex an d more earning from fore xtrade an di think tha t there si not any way for all of us to be a successful trader in forex except from forex trading i think tha t that forex trade si the ebst earningw ay for all of au nd we lal neeed to pay attention in learnig forex tradeing
                              • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                              • #180 Collapse

mujhe lagta hai kay mujhe abhi learning ki aur zarorat hai kyun kay mere khayal se learning ka process kabhi khatam nahi hota hai life time kay liye chalta rahta hai islye humain earning kay sath sath learning bhi kartay rahna chahye

اب آن لائن

Working...
                                X