importance of take profit in forex trading ..
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #136 Collapse

Bhaie main to kahun ga kay nahin kyun kay iski aik waja hai aur sab se bari waja yeh hai kay apko pehle to bohat seekhna hota hai phir hi aap asal main trading kar sakte hain to demo trading start aur seekhne kay liye best thing hai in my point of view
    • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
    • #137 Collapse

Profit-taking is important in the forex market must learn rolling well and knows how it works in the forex market well and do not rush to learn
      • #138 Collapse

Take profit is a very good tool in forex trading meta traders. is ke sath bohat saray faiday hain. ager ap kaisi kam say gher say chalye jaty ahin isay set ker k to apko pta hota hay k apko kitna faida ho ga. lekan ager ap yeh nhi lagty to market apke profit main say ho ker phir loss mian b aa skti hay .
        • #139 Collapse

dear there is no doubt that there is a great importance of the profit in the froex trading business dear so one can use this term in the time of the trading or many not use this term it is depend on the traader so dear there are the benifits of this term and also loss may be
          • #140 Collapse

good question dear forex trading me profit bhut importance rakhta hai kyu ke har koi business or trading karne ke liye hi karta hai profit hasil hone per us ki hosla afzai hoti hai or woh is me dil laga kar trading karta hai or ziyada se ziyada profit earn karne ki try karta hai
            • #141 Collapse

without a doubt within forex in case you are not really accomplishing income administration then you can definitely shed all your funds quickly due to border call up or maybe failures. thus to conserve by yourself form these items you have to use acquire income perform and collection pips connected with that you'd like income and then airport terminal may on auto-pilot executes the particular buy whenever that extends to your current collection stage.
              • #142 Collapse

yes dear i think that you are saying very very true and i think tha t we all have to be a lot of expert forex trader so tha t we all can gain more and more rpfoit from forex trad ne and cna gain much more capitl from forex trade and i thin tha t this i the ebst for ll of us an d w ell need to join fore xtrade so that we all cna gain more and more from forex
                • #143 Collapse

take profit aap ko loss hone se bacha ta hai q k agar aap take profit nhi lagao ge to aap ki greed barhti hai or aap wait karte ho market k or upar jane ka jo bad me neche bhi a sakta hai
                  • #144 Collapse

i think the take profit is not the too much important in the forex but it is the important to the large extent ,if you have the skills and the knowledge then these things does not have the importance for you

• #145 Collapse

dear friend market ki trend ko dekhty howe trading karni chahiye or trading karty waqt take profit use karna chahiye jis se apka investment save ho jata hai jis se apko loss nh hota is liya take profit trading mai bohot important hai tabi sab trader ise use karty hai
                      • #146 Collapse

Yes it is very good for you to try and always see the main level where by you will be able to set take profit at all times because it will enable you to take your money if you are not there at any given time

• #147 Collapse

dear brother ham jo kam bhe karty han wo ham apny faidy ky liy he karty han chay wo forex ka business ho ya koi or ager forex sy ho to apko zaida faida ho ga
                          • #148 Collapse

forex trading main stop loss or take profit k bohat he ziyda importents hain. agar forex trading main app logo is main stop loss or take profit ko use karty ho tu forex trading main app logo ko is mai kisi be bari target ko hit kar sakty ho or is main app log kisi be bari loss si be is main bach sakty ho

• #149 Collapse

Dear kisi bhe business may jab profit hasil hota hay to us ke khushi ke koi limit nahe hoti aur is say zyada mehnat kar k zyada profit hasil karny ka jzba paida hota hay isi trah forex trade may bhe jab mehnat ke jati hay aur phar us k reward may profit milta hay to buhat zyada khushi hoti hay
                              • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                              • #150 Collapse

yes dear forex main take profit ki buhat important ha kiyon k agr ham forex trading main trade lgte howe ya tool istmal nhi krte to ham apna profit save nhi kr sakte or agr hamne apna profit sav krna ha to pir hamen take profit use krna chahiya.

اب آن لائن

Working...
                                X