ALHAMDULILAH i have started live forex trading
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #31 Collapse

اصل پيغام ارسال کردہ از: student پيغام ديکھيے
    BY the grace of my ALMIGHTY ALLAH i have started live forex trading and with the balance of 194.70$ and in just one and half day trading i have earned 38.91$ no loss trade:rolleyes::p.dear friends i would like to tell you that i m a student and you should carry on like this and you will be succeeded in forex please pray for me also.
    wish you GooD LUCK
    [ATTACH=CONFIG]381[/ATTACH]
    1ST of all to apko main kahnga 'Congratulation'kue k aese bhut kum log hute hai jo ist time trading ker k kucg kama lete hain,.kue k 95% log apna loss kerte hain,.
    • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
    • #32 Collapse

my dear friend hame ALLAH ka shukar ada karna chahiye ke os ne hame forex jisa karoobar dia hai earning ke liye . agar hum proper learning ke baad trading start kare to hum earning kar sakte hai . student ko free waqt me trading se bahot faida milta hai .
      • #33 Collapse

Congratulations, aap ne trading kar k acha profit kamaya hai. Achi baat ye ho gi ta k aap consistent profit karo. aur jab acha profit ho jaey to phir withdraw karen. lehaza market main achi strategy k sath profit karin.
        • #34 Collapse

jab be ap real account main trading start kero ap kh chiye ky ap forex trading main learning kero aur analysis kero forex trading ko us ky bad ja ky ap earning kerna ka soucho forex main

• #35 Collapse

good bro BEst of luck but agr mano to kabhi be sabri se kaam na lena her tarde lagany se phly market k trend ko shi trha follow karna or koshish ye karna k long term trading kro
            • #36 Collapse

sir ap ko mubarik ho ap ny real acccount trading karna start ki hy to ap is mein kamyab hon meri ye dua hy aur mein ne is ko abhi hi join kia hy to mein bhi aik acha trader ban'na chaho ga brother to mein kesy sekh sakta hun forex trading.
              • #37 Collapse

congratulate my dear you are very very luckey my dear and i hope you will go up and up in the forex trading business which is very very good buiness and i pray for you my dear that you will earn more and more like that amount in a day .
                • #38 Collapse

Main samjhta hoon ke 194 dollar ka amount
                  kisi bhi experience rakhne wale trader ke liye
                  kafi acha amount hai aur ager ap ne achi
                  practice ki hui hai forex trading ke demo
                  account main tu main samjhta hoon ke ye
                  amount ap ke liye kafi hai yani life time ke
                  liye kafi hoti hay...
                  • #39 Collapse

First Congratulations to you for moving from the demo account to the LIVE FOREX Trading. You have analyze the market well I'm sure that you will be a good trader very soon but don't get over confidence bro. You're still a learner
                    • #40 Collapse

wow great brother aap ki to lottery nikal ai asal main aap k pas aik acha or bra capital or aap ki good strategies nay bhi aap ko earning karne main sath dia is lia aap boht kamyab ja rahay ho MashaAllah. Maine bhi finally fesla kia hai k forex pak se is dafa aik bra bonus earn karun tak main be ahi achi trade kar sakun. Hope for the best.
                      • #41 Collapse

good luck for start the new business.so starting is always difficult in every life of business
                        but good start and handsome earning change the life
                        so best of luck for future achievements in Forex trade....
                        • #42 Collapse

good :like: brothe apko bohat bohat mubarak ho k ap ne start ker di hai forex trading live ham b kery gy inshaAllah aik din start forex trading ko.
                          • #43 Collapse

Congratz to you and pray for you ALLAH will success all of us in our business which is according to Islam and i also cant give time to posting in forum because i am student and also job holder so i also request you to all of pray for me to for sucess.
                            :mad:Don't Be Greedy At The Time Of Trading:)Follow Trend And News and Trade Minimum Risk With Technical Analysis!:cool:
                            Always welcome for any help about Forex trading here is My Facebook profile ...
                            • #44 Collapse

congrats! bro stay blessd is mei koi shak nahe k yahan trade kar k hum monthly achi income hasil kar sakty hein lekin jazbat aur excitment pe kabu rakhna zaruri hai warna loss bhe ho sakta hai
                              • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                              • #45 Collapse

اصل پيغام ارسال کردہ از: rahimoon پيغام ديکھيے
                                Congratulation dear ,you are very lucky in trading ,my prayers always with you people,and iam a new trader,dear friends in k sath sath mjhy bhe dua krna k men bhe ap ke tarh aik acha trader ban jaon ,ya boht he acha online business ha.INSHAALLAH men bhe is men mehnat kronga.
                                mubarak ho friend aap ne bhut acha profit earn kya hai . mare dua hai ke aap trading me bhut success full trader bun jai AAMEEN me ne abi tak trading start nai ke mere liye dua ke ja ga me bhi aap ke tarah success pao

اب آن لائن

Working...
                                X