What you do to control your emotions during trade?
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #376 Collapse

forex trading main apne ap pr control krna chahay takeh hm log kuchh hasil kr sakain agr hm aik order lagate hain aur usmain loss ho rha he to hm jald he dosra order laga deta hain istrah nhi krna chahay kuch wait kr k dosra order lagana ho ga.
    • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
    • #377 Collapse

friends ,in my point of the forex is the business and if we will do the trade in the forex and use the emotions in the forex trading then we cannot get the success ,even no one can get the success if he will conduct the business with the emotions

• #378 Collapse

theek kaha aap ne new trader k liy aap ne bahut he knowledge ke baat ke aur sb new trader ko faida huwa aur main khud bhe new trader hun
        • #379 Collapse

well my friend,Forex ek risky business hai r is main agar app ny apni puri concentration sy kam nai liya tu app ko loss b ho sakta hai,apny emotion ko control app us waqt kar sakain gai jab app k pass knowledge ho r experience r app ye jannty hon k every thing is possible in this business.
          • #380 Collapse

friendz meray nazar main hamain apnay emotions per isliya control karnaw chaiye kun kay baaz oqat hum main greed ajati hai trading kartay kartaay or hum loss kar jatain hai tabi hamain apnay emotion per control karnaw chaiya or fresh mind kaam karnaw chaiya
            • #381 Collapse

assalam o alikum ji bhai jan hamain forex main apne emotions ko control karna hoga gar hum emotions ko contrl nhi karainga to hamain bht loss hoga our loss ki sorat mian hum forex se ukttain gai jo k hamarai lyai nuqsaan hoga ..
              • #382 Collapse

I think we have a plan before going into the business performance of a strategy and analysis that have been proven, and we rely on our strategy. Learns the treatment or control of their responses to their feelings and the feelings of another merchant.
                • #383 Collapse

Dear forex trade mein apny emotions ko control mein rakhna bohat he mushkil hai lekin dear jab ap loss karty ho apko gusa lazmi ata hai apny mind par lekin jab ap os time apny ap ko fresh rakho gy apny emotions ko kabu mein rakho gy to ap kafi kamyab ho sakty ho is mein....
                  • #384 Collapse

Controling emotions is very hard things for me, many times due to not controling my emtoions i was facing loss in forex trading business, but i will try my level best to control my emotions in live trading, because i dont want to facing loss in forex busiensss.

• #385 Collapse

me apne emotions ko bht control krta honmrey khyal se agar ap ko khud pe confidence ho to ap kbi b emotins ko agy nai laty during your work
                      • #386 Collapse

main usually trade kartay waqt apnay emotions ki ni sunta. if i get overwhelmed tu main simply thda break leta hun aur rationaly sochta hun aur apnay trade k consequance pe ghor krta hun. ic tarhan main koshis karta hun k jo bhi trade karon us main kch fundamental reason hon pechay
                        • #387 Collapse

I can easily control the emotion during the trade that emotions are our bad enemy in the forex trading, so I try to keep myself disciplined, and use the best planning in work then I can easily control the emotions first for getting the success of course.

• #388 Collapse

My own expensive buddy there isn't any host to emotions in foreign currency trading small business, when you want to get achievement in foreign currency trading small business and as well would like to come to be beneficial and also pro trader after that we will need to command over our emotions.
                            • #389 Collapse

Accumulated bonus
                              38.00 USD

mai apne emotions ko control mai rakhne k liye specific timing par trade karta hun like sirf ek or do ghante us k bad market close kardaita hoon q k trader jitni daer market k agay bhetay us ko greed barhta hai or wo utna he emotions se bahar ajata hai.
                              • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                              • #390 Collapse

اصل پيغام ارسال کردہ از: altaf shah پيغام ديکھيے
                                My question to all of you that every one says that during trade have to control your emotions so i want to know that how you all control you emotions, what you all do to control your emotions during trade please share with me.
                                dear mai samajhta hun k jab ham trade kar rahay hotay hain or hamen loss ho to hamen sabar or tahammal say hi kam lena chahye , isi say hi ham khud ki emotions par kabu pa saktay hain

اب آن لائن

Working...
                                X