Do you agree with me?
No announcement yet.
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #61 Collapse

bhai main apko btana chahta hu k agar ap achi earning karna chahtay hai forex trading main tou amount ka low ya zyada honay se koi bhi faraq nahi parta hai ap k pass experience aur knowledge honi chahiye hai tak ap behter trading kar sakay
    • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
    • #62 Collapse

forex trading main ap zida ya thori money pa practice mat kare balka ap demo account use kare us main itna deposit kare jitna ap real main invest kar skty hai is trha ap is main achi trha practice kar skty hai take jab ap real main invest kare to ap ko pata ho ga ka ap itne money main kis trha manege kare ga
      • #63 Collapse

jitny bhi trader hain mery khyal men wo trading ka business low amount sy hi start karty hain jab wo samajh jatay hain ky profit kisy kamaya jata hay phir wo high amount sy trading karny lagty hain
        • #64 Collapse

agar aap forex main start main low amount par hi work kartey hain to yeh apkeliye bohot hi better htoa hey aur is sey aap forex ko bohot hi achi trha se samjh bhi saktey hain aur aap big loss se bhi bach saktey hain.

• #65 Collapse

Base on me as a trader i willl say that i so much agree with you that trading is a very good means where by you can trade and you will be able to make good money that is why it is very good for you to be very focus at all times

• #66 Collapse

It is very good for you when you are trading for you to look for a very good way that you will be able to see the next level and resistance when you are trading so that you will be able to gain at all times

• #67 Collapse

forex trading my ham jitna zada ham is may earning karty hay hamra experience otana hi zada hota hay or ham is may jitni kam invest kary gay otna hi ham is may hmara experience zada ho ga or hamri is say jo galti hoti hay vo b thik ho sakti hay
                • #68 Collapse

اصل پيغام ارسال کردہ از: malikshakeel04 پيغام ديکھيے
                  main ye kehna chahata ke hum low amount per zayda achi traha se forex trading ke business ko samjh sakte hain ya high amount se zayda achi tarha samjh sakte hain
                  is main meri ray ye hai ke ap low amount main zayda achi tarha forex trading ke business ko samjh sakte hain wo aise ke jab ap ke pass low amount hota hai tu ap zayda market ko samjhte hain aur zayda analysis karte hain
                  jab ke jab zayda amount hota hai tu ap thore be fiqkar ho jate hain
                  do u agree with me?
                  bilkul sahi bola hai aap ne bhai. aur mai ye kehta hu k jub bhi koi newbie trader demo account open kre to wo low amount set kr k open kre kiyu k ager big account hoga to loss ki tention nhi ho gi aur learning sahi nhi ho gi. aur jub smaal account hoga to profit hasil krna aur loss se bachne aik target ho to achi training ho gi.
                  • #69 Collapse

yes bro agree with you humen waqae men amount blqul kam rkhni chahye taa k hamara utna he experience barhy or hum reall trading men achi performance dikha sken or achi earning kar sken
                    • #70 Collapse

i agree with you that you can earn money if you are new trader then you need to trade with low amount and then you are able to trade in a better way and you will try to earn money with hard work and then you need to trade with low amount that is better and i think we can make money and if we are trading with much amount then i think we can trade with careless way so try to trade with low amount
                      • #71 Collapse

It is very good for you to look for a very good means of trading so always try to be very focus and it is very good for you to engage your self with professional so that they will train you and you will be able to make good money at all times

• #72 Collapse

ji bahi ji hum forex trading ma kam kerty hay hum agree kerty hay hum koy kam ghalt nay kerty hay hum sub kug deak ker ray hay do you any one agree in this forex trading business and me
                          • #73 Collapse

yes hum low amount ei slowly work karkay forex ko achi tarah samaj bhi saktay hain forex business duniya ka best business hay agar ap kay paas behtar knowledge ho aur ap interst se good learning zaroori hay ap ko aik kuch best skills ki need hay har haal mei then success milay gi
                            • #74 Collapse

nai bhai ye cheze to hr aak ki apni nature pe depend krti hy k koi kitna risk lover hy or koi kitna afraid.
                              • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                              • #75 Collapse

Yes am agree with you, We should set our lot to 2,5 USD but not more then this, and then See the Market trend after doing this we should have experience of what to do next so, Its better, Am agree with you..

اب آن لائن

Working...
                                X