strategy?
No announcement yet.
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #1 Collapse

strategy?
    kia koi mughy asi strategy bta sakta hay jis say main forex trading main kamyab ho sku or achi earning hasil kr sku please koi btay mughy
  • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
  • #2 Collapse

Forex me strategy planning ki tarha hoti hai jis ko tarika kar kehty hai yani ap apni strategy tayar karty hai ka mai agar ye tarika trading me use karo ga to mujhy profit hoga ya loss jasa k scalping ye bhi ek strategy hai agar ap Forex me scalping kar k chota chota profit hasil karty hai to ap ki strategy successful hai or agar ap koi bhi strategy tayar k ap ne forex se kis tarha profit lena hai to ap us strategy ko pehly demo account me use kar k check karo or agar wo theek ho profitable ho to phir real account me use karo ta k ap ko kisi kisam ki pareshani ka samna na karna pare.
    • #3 Collapse

jitani achi strategy ho gi utna hi acha hai .jitay achay new ideas ho gay utna hi acha hai app kamiyabi hasil karo gay aur loss mai nahi jayoo gay
      • #4 Collapse

ap jub bhe trade karo trend main karo antitrend trade na keya karin is kie waja yah ha ky market amm tor par bary trend ko he follow karti ha aur is sy ham profit hasal kar sakty han
        • #5 Collapse

forex trading may strategy banana buhat zarori hoti hay jitni achi strategy hogy utni he trading may profit kay chance zada hotay han is liye trading start karnay say pahly hamay apni stretegy tiyar karni hoti hay jis ki waja say hamay profit hasil hoti hay
          • #6 Collapse

yes my dear you can make the good strategy to earn more and more in the forex trading business and that is the good way to earn more and more my dear you have to gain the good knwolege in the forex trasding business which the best way to earn more an dmore
            • #7 Collapse

dear es k lie ap ko best yeh ho ga k ap demo account use karey our robot systam koi bhe sada sa us sey ap kuch na kuch zrour learn karu gey Q k wo ak plan k sath trade karta hy us sey hum kuch learn kar sakty han
              • #8 Collapse

Ok i tell you the best planning to be successful in the forex trading first of all open the demo trading account and make the trading on it with the low volume and with the high volume too then observe the result of it do not make the greed and have the patience into your mind to get success in it
                • #9 Collapse

Strategy ap nay khud bannani hoti hai. Ap aik khud kamyab strategy banatay ho jis say ap ko acha profit mil jata hai.
                  • #10 Collapse

the forex require a very food and well rested strategy to adopt. the forex strategy adoption must be known to the actual trader that is ready to use it. the reason is that a stratefy is incomplete if the user does not know the working peinciple.
                    • #11 Collapse

friends the forex strategy is the most important if you will make the good strategy then you will get the success in the forex ,otherwise you cannot get the success in the forex ,if your strategy is the week

• #12 Collapse

i think jaha tak mra kiyal hay forex trading may trading karna k liya ham ko apni strategies ko achi sy achi or sub sy bhater benneay k liya ham ko forex trading may hamry pas knowledge or experience hona bhot hi important hay
                        • #13 Collapse

ya hota ap ka plan agr plan acha ho tp sub thk hota ha strategy taget bna na ho va ap ny ky ap ny kon sa taget rakhna ha agr ap ny ay sa kia to kamyab ho ge har musqil men
                          • #14 Collapse

Ok i tell you the best planning to be successful in the forex trading first of all open the demo trading account and make the trading on it with the low volume and with the high volume too then observe the result of it do not make the greed and have the patience into your mind to get success in it..............
                            • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                            • #15 Collapse

اصل پيغام ارسال کردہ از: asif121 پيغام ديکھيے
                              kia koi mughy asi strategy bta sakta hay jis say main forex trading main kamyab ho sku or achi earning hasil kr sku please koi btay mughy
                              my dear friend forex main strateegy aur planning ke butabik ager ap forex tradign per kam karo tab ap is kam main kamyabi
                              hasil kerloge dost warna stratege aur planning ke mutabik ager kam ni karoge tu loss hoga phir dost

اب آن لائن

Working...
                              X