ap ki nazar mai kon sa aisa pair hai jo din mai sab se zada profit de?
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
new posts
  • #106 Collapse

    main nay trading main kafi pairs pay work kia hai meri nazar main sub se best aur sub se ziada earning dainay wala pair jpyusd hai ye meri nazar main sub se ziada move karta hai forex main
    • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
    • #107 Collapse

      mjhy is mt4 ka ilam ni ha ya kon se websait ha ya koi software ha mjhy bti ap zra taky mjhy bhe thora elam ho sky................................?
      • #108 Collapse

        meray khayal ma gold ap ko aik din ma achi profit da sakty ha app koi bi aik cheez ko focus karain to wo app ko profit da gi or ap ois ki movement ko dakhain kitna oper jati ha kitni necha ati ha phir ap profite kamain gy
        • #109 Collapse

          forex trading business boht he risky ha. is ma har pair news k mutabik he move karta ha . eur/usd sub sa best pair ha. is ki movement bhe achi or fast hoti ha. is k elawa gold boht risky ha. but is ki movement boht fast hoti ha.
          :cool::cool::cool:
          • #110 Collapse

            mery khyal sy gold or euro vs usd yeh do pair hain jin py kafi achi trade hoti or app daily kch na lch earn kr skty ho mein to agr trade krun to en dono py hi krta hun :P
            • #111 Collapse

              G han traders wasay to sabhe pair sara din move kartay rahtay hain lakin in main say sab say zayada AUD USD or EUR AUD or EUR JPY sab say zayada moving kartay hain.
              • #112 Collapse

                nice question brother, i think apko mt 4 me new chart me jaaker daikhain aap ko forex majors nazraain gay ye forex majors trading k liay best pairs han .kiun k in ki reguler movement achhi hoti ha ore aap asaani se in me profit earn kersektay han.ore in ka spread bi 3pips ka ha okay brother.
                • #113 Collapse

                  bhai mere khyaal mein eurusd aisa pair hai jis ki movment b theak hai or yeh pair sab se ziada buy or sell honey wala pair hai is liye hamein is pair trading krni chahiye or yeh pair hamare liye buht frofitable hai
                  • #114 Collapse

                    Meray khial min bahi sub din min sub say iada profit hasil karnay wala trick to trading wala he hai kun kay is min kum waqat min ziada say ziada profit hasil kia ja skata hai agar sahi tareqay say trading min kaam kia jay to yeh pora din kaam karnay ki bjay thoray he gahnton min aap ko kafi zida profit day sakta hai.
                    • #115 Collapse

                      Sab se ziyada profitable pair GBP/JPY hai kun k ye pair ziyada fluctuate karta hai. aur daily kam az kam 100 pips up and down rehta hai lehaza agar achi strategy ho to profit ho sakta hai.
                      • #116 Collapse

                        wasay to sbi pair profit detay hainlekin sb ki movement ek jasi ni hoti is zyada pair euro usd ore usd aud hain in may movemen zyada ha . is ly in pair may profit b zyada ha
                        • #117 Collapse

                          mery nazar main to hum every pair se din main jitna bhi chahen nikal saktey hain but uskeliye yeh zaroori he keh hum forex ko phley achi trha se learn karen to tab hi hum is main yeh sab kuch nikal saktey hain.
                           
                          • #118 Collapse

                            is bat ka fesla us wakt kia ja sakta he k us din markeet ki kia condition he or news ki kia surat hall he phir hi pta chal sakta he k konsa pair zyada profitable he.Following the putting up inside the community forum how much the particular bonus regarding putting up then how much that.
                            • #119 Collapse

                              Mei to day and night dono timing mei eur/usd currency pair k sath e trading karti hon or isi se acha profit earn kar leti hon q k ye currency pair stable hai and is mei market ki movements achi hoti hyn thats why mei just eur/usd currency pair ko he use karti hon and is currency pair ko use kar k satisfy rehti hon.
                              • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                              • #120 Collapse

                                euro/usd , usd/jpy or gbp/usd ya asa pair ha jin ki movement baki sab pair sa fast hoti ha is sa ap ak acha profit earn kar sakta ho sab sa acha pair euro/usd ha jis sa ap kafi acha earn kar sakta ho or is ki movement ko samjan b kafi zayda simple ha is par zayda tar trader trade karta ha.

                                اب آن لائن

                                Working...
                                X