which is the best month for earning.....
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #61 Collapse

trade me kuch aisa nahi hai yahan pe ap har din profit le sakty hain bas apni planning or strategy achi banayen or market analyse karein.market ka agar koi khas month main kisi khas tarhan k mood ka pata agar hota to sab kia se kia banjate yane ameeron ki kami nahi hoti.
    • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
    • #62 Collapse

If a trader trying to trade here in the trade market is even lacking to have a proper knowledge of the trades then that way the trader is not going to have any chances at all for any profits in the trades.So for that reason all the traders have to try and be really very careful whenever trying to trade here so as to first understand the market and then only get involved with the trades.
      • #63 Collapse

there is no special month in forex to earn more profit . every month in forex trading business is the same to earning profit from forex trading business .
        • #64 Collapse

nice thread brother and nice question and also funny, I think all month is the best month for earning because forex is world wide online business for this need lot of good lot of money invest and good knowledge experience and the good others knowledge. wesy to jab ap achi trah learn krlo wohi month best hy earning ka.
          • #65 Collapse

I think all month is the best month for earning because forex is world wide online business for this need lot of good lot of money invest and good knowledge experience and the good others knowledge .
            • #66 Collapse

Earning karny ky lie forex aik acha business hy tu is m aap monthly trade b kar sakty hain or monthly bonus hi acha hota hy kun k jab tak ap posting karty hain tu ap ki posts ko check kiya jta hy or posts ko chek kar k phr trade karty hain tu acha bonus mill jat hy hamen
              • #67 Collapse

forex kamny ka behtaren month vahe hota han jis month men rate bhut acha ho treading krty han log un ko zeada malom ho ga is le ya men kehna cha ho ga ky hamen forex treading best kam han or vesy to jo mjhy bta ya han junuary ka best month han
                • #68 Collapse

probable help make Forex similar to machine to make money if your hurry to be able to enter into the transaction as well as fortitude, not really greed (conviction) as well as work through a strategy of ones own, understanding via earlier faults with currency trading and then it will turn into a currency trading machine to make money.

• #69 Collapse

mere bhai agar aap expert trader hai to aap kar sakte hai ke har month me acha earning kare . leken mere khayal se best month trading ke liye january hai . kio ke january me ek to garmee nahi hotee hai aur dosra raat bahot lambee hotee hai .
                    • #70 Collapse

well mera itnia experience to ni he ke me aapko exact month bataon ke foex ke lye exact month jonsa he lekin me aapko itna zaroor bataungi ke jab bi Currency pairs ki high new mojod hon to market bht high move karti he
                      • #71 Collapse

hai january exchanging okay liy for you to har manth they sahe bas ap okay ps exchanging ka ideal expernce hona chy as well as ap okay pas exchanging ka ideal knowleg hona chy. yahan par subscription manth ek they jasy han.
                        • #72 Collapse

it will have extra prospects for creating profit. Our thought is only not to take a gander at this particular position as being a risk association alongside apply it utilizing dexterity in forex

• #73 Collapse

I think all month is the best month for earning because forex is world wide online business for this need lot of good lot of money invest and good knowledge experience and the good others knowledge .
                            • #74 Collapse

Mere khyal se koi b Fix nae bta skta ha qun ke market kb up hoti ha kb down ye chart se pta chalta ha or monthly basis pe koi nae btata ap daily basis pe krain.
                              Azadar Morai
                              • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                              • #75 Collapse

trading kerny k liye timing ka intezaar kerny ki bajay market ki news per tawajha do or market sy touch mai raho gy to her waqt best time hai

اب آن لائن

Working...
                                X