forex ki duniya me kese apne ap ko manwaya jaye
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #316 Collapse

ji haan meray khaayl mein tou humein forex tarding busienss mein ziyada se ziyada knowledge ko hasil kerna chahiye tah k hum forex ki duniya mein apne aap ko manwa sakein aur acha khasa profit hasil ker sakein.

• <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
    • #317 Collapse

sufficient knowledge and good technical skills make you enable to ensure that you are best among one so if ypu want that you want to proof yourself in market then you should have to make your knowledge sufficient and improve your skills to perfection...

• #318 Collapse

Well meray pyarey bhai aap ne ek bohat acha question pouch ha aur mein is bary mein kehna chahta hn k forex ki duniya mein apny aap ko manawaney k liye humy hard work bhot krna pary ga ni tou hum loss mein rahy gy hameshy

• #319 Collapse

Forex trading me to successful trader ban kar hi apne aap ko manva sakhte hen successful trader banne k liye alot of knowledge or experience ki zarorat hoti he agar ye dono chezen hamae paas hon to hum successful trader ban sakh te hen.
          • #320 Collapse

mje lgta hai esa krny k liey bht time , investment , or knowledge ki zrorat hai yeh sab jan ho tabi hume yeh kam k skty hain aram sy es liey mje lgta hai ,,,,, humen esi soch nai sochi chaheay
            • #321 Collapse

IF we have knoweldge experience hardworking and have patience then we can do good name in this field my friend other wise not we must have to first skillful in this sites then we can become successful to earn a good name in this field

• #322 Collapse

If you have been looking at trading on the Forex market, it's likely that you've had a look at those charts. For many new traders, this can be something that looks much more complicated than it honestly is. As you do begin trading, you will definitely need to become well ...
                • #323 Collapse

There are lots of television stations as well as web sites that offer news for their audience. This is a very important thing in our lives naturally we all should be updated on the stuff that happen in the planet. Things that happen around us could have a large impact ..
                  • #324 Collapse

forex trading buisness ki dunya me ager ap apny ap ko manwana chty hain to ap is business me full experince banain is k bary me zeyada se xeyada knowledge hasil karin jab ap ki har trade ap ko profit dy gi to tab ap ko hum jesy trader khud hi manny parh jain gy
                    • #325 Collapse

in this field forex trading we can improve ourself in the forex if we have a great number of knowledge about the forex trading and if we have a good and basic experience about the trading of forex, so we use to learn about it, and need to work on demo account, then we can get anything in forex, and in life too
                      • #326 Collapse

Obstacles and barriers to trade forex is very big and that's the challenge that we face, we should be able to conquer the obstacles in order to be successful in forex trading, we also must be ready to face any risks, because in forex trading the biggest obstacle is the risk of rapid loss , and we must be prepared with all of that if they want to be free in the face of these obstacles.
                        • #327 Collapse

yes yes yes ap ne theeek farmay k ek chota sa moata or chance milny ki bat ha k insan to ek chota sa moka milta or wo apny experice ko istaml me laty howy bhat se kam ser anjanm de skta ha i or forex me to chota sa moka bht faida deta ha,
                          • #328 Collapse

dear app sab k liye ye bohat hi achi opportuinty hain jo ye forum hamary pakistan main launch ho gya hai, es main apko koi investment nai karni parti balky comments karny hotay hain baat cheet k mutalik.es main apko bonus milta hai jis se app trading karty ho.
                            • #329 Collapse

nh

recognize yourself in forex by being a successful trader who doesn't only earn money but as well as earn some fame as well. and for this it takes time to go that level and also you need to much hard work. if you do that then one day you will be a most famous and successful trader .
                              • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                              • #330 Collapse

ji han sahi kaha aap nay me is haq me ni hu ka student is kam ko apni education ka dirmiyan kry qk is say ap apni study ko sahi tym ni dy sakay gy aur phr apko is cheez say zara bhi fida ni mila ga.Thank you

اب آن لائن

Working...
                                X