What is your goal or aim in forex..?
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #436 Collapse

geee bhai me tooe s forum busineess me new hoo aur trading sekh rahaa hoo aur knowledge aur experience haasil kr raha hoo mje es thread ke baary me khuch nae ptaa me just learning kr rahaa hoo forex forum acha businees hy
    • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
    • #437 Collapse

main agar apni baat karon to main abhi new hn is market main or mera aim ye hai k pehle forex trading main pehle thra expirence bhi ho jaye or main is kaam ko seekh bhi jaun taa k agay jaa k problem na ho
      • #438 Collapse

Of course every trader has some aim or goal from forex to achieve here.. well i want to earn lot of dollars because i want to fulfill all the demands of my parents and siblings.. and to get it it is very necessary for me to become a perfext and expert trader..
        Dont Spam The Forum.. ..

:(I hate Spammers..:(

;)Make Bonus Of 200 USD;)
        • #439 Collapse

in forex market business i have wish to earn huge amount and i want to buy a new care and then i want to make a new forex house and want to teach many people about forex trading in my forex house.

• #440 Collapse

my aim is in forex k me forex ki depth me learning krn is ko seekhon or phr hard work kr k is me success gain karon yehi mera goal hai forex join karne ka me slow slow study kr k forex ko win karna chati hun,,, :-)
            • #441 Collapse

I am a new commer in the forex trading and with my whole ability now a days i am learning much more about the forex dealing and other up and down. when i make the trade in forex i want to become a good traders and have a wounderful and happy life with the help of forex trading .
              • #442 Collapse

marey goal aur aim yahe hai ke me ek acha trader ban jao aur log mujhey sey tips ley me logo ko singals do ..lakin is key leye mujhey bohat ziada mehnat krney pardey gey phir he me acha result hasal kr sakta ho..
                • #443 Collapse

bhai g hum jab bhe koi kam kartay hay to as ka koi na koi maqsad zruar hotay hay or as forex me bhe humary koi maqsad zurar honay chw to as me mary maqsad hay as me say munafa earn karnay ...
                  • #444 Collapse

my aim and goals in forex is to make profit by posting as much as i can do in it but i have to be positive mean while as well and should beer loss if there i will be face in the future and move on to run my buisness

• #445 Collapse

assalam o alaikum.. my gaol and aim from forex is to gain more experience and i am trying to make my capital strong with the help of posting, forex is giving me both things experience and money. my goal is to start trading by myself thats why i am working hard..
                      • #446 Collapse

i want to earn more and more [rpofit with forex trading, its a very good part time job. and anyone who want to earn maximum profit withen days, he can join forex trading, its a realy wondre full business.
                        • #447 Collapse

Brother mara goal or aim to bas aik successful trader banana he ha agar ap aik achay trader hon gaiy to earn bhee acha he kerien gaiy jus say automatically ap ka life style bhee change ho gja ga or financially sab issues bhee resolve hon jaiy giay.
                          • #448 Collapse

g me is me ak successful trader bnana chahta hun or is se me apni life ko happy or successful bna sakte hain ye ak best online job hai jis se ap apni needs ko pora kar sakte hain i like it very very much.
                            • #449 Collapse

m ne abhe do ya teen din pehlay kaam karna shuru kiya hai aur m ne soca hai ya aik aim hai ismein k bs ismein profit hota rahay bhalay kam he q na ho usmein bhe koi masla nai q ke qatra qatra bhe samundar bun jata hai
                              • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                              • #450 Collapse

I want to become rich in forex market but it is not easy as it looks, it needs much hard work and practice by the forex trader, we must have to do effort and should do trade with rules and plans all the time so it is not easy business to trade the market.

اب آن لائن

Working...
                                X