Can we learn Forex without a teacher?
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #61 Collapse

ji ha bilkul aap forex without teacher kay forex trading seekh saktay ho kyu kay is kay lye aap ko bohat si website mil jaye gi jis say aap forex ko baghar kisi teacher kay seekh saktay ho our aap videos upload karkay bhi forex trading seekh saktay ho.

• <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
    • #62 Collapse

ha agar aap forex me bina kisi teacher ke learn karana chahte hai to aap kar sakte hai is isme apako demo account bana kar khud hi trad karana hota hai aur apako sari bate khud hioata karani hai aur aap apana koi strategy bana kar forx me kese trad karana hai wo sikh skta hai aur khud hi profit bana sakte hai aasan kam hai
      • #63 Collapse

ap bager teacher agr koi be kam sekhte ha to me nahi samjata ke ap us tara se sekh le ge ek kahawat ha ke ke do kamyab shakso se sawal kya ke ap ko kamyab hone ke lye 5 saal ka arsa laga or dosre ko 1 saal us ne kaha ke 5 saal wala ek to kam karta tha or sath sath ghaltya lakin me serf is ke kam ko dekh kar karta raha or is ke ghaltyo se sekhta raha or me ne us ghalti ko na duhrya jo yeh kar chuka tha is tara ap be ustad ke ahmiyat ka andaza laga sakte ha....
        • #64 Collapse

yes we can learn with out teacher ap,p kesi bhi experience banday say forex trading ki baray men complete information len than app kaam start karen 1st demo account par practice karen den kaam start karen.
          • #65 Collapse

woh bounus wala account ho to buht mushkil hota hy ussay recover karna iss liye iss main jo aisa sochty hn unhain apni trading par itna bharosa nahi hota.us waqt trader new hota he aur us ko experience ni hota aur na he zaida knowledge hota he he. us stage pe confidence bhi kam hota he kesi bi situation ko handle krne ka yahi doubt reht
            • #66 Collapse

woh bounus wala account ho to buht mushkil hota hy ussay recover karna iss liye iss main jo aisa sochty hn unhain apni trading par itna bharosa nahi hota.us waqt trader new hota he aur us ko experience ni hota aur na he zaida knowledge hota he he.
              • #67 Collapse

we can learn forex without a teacher We can do it as our profession in our life.Student and unemployment people can do this business as folltimer.Really Forex is beter then any business.so forex is an internation online eanring platfrom
                • #68 Collapse

my senior friends how are work in Forex trading and get a better profit, he tells me the rule of Forex and trained to work in Forex i got very thing with the help of my friend andi get better profit.

• #69 Collapse

honestly i think the best teacher of forex trading is our own mind and heart. we teach ourselves to learn and keep up the good work, gain experience and knowledge from practicing demo account. we training ourselves to become a powerful trader. thanks...

• #70 Collapse

I think the best teacher is experience, we can get a lot of lessons from the experience we gained during our run this business. We can learn a lot of things and also to know about the business and also have to know the real market conditions.

• #71 Collapse

i think best teacher of forex trading is our experience.....kiun k agar hamain forex mein trading ka experience hoga tu hum is mein profit gain kar sakain ge...warna hamain loos hoga......

• #72 Collapse

the best teache is to understand we have and we have to work in we know how to work and make some good chances that we have to the best of everything and we work with the best to working and we have the all known

• #73 Collapse

Hi .you own is your best teacher if you have sense of good desion and have good learning and knowladge of forex trading .

• #74 Collapse

dear forex trading is the best and most reliable online business of the world and if we start without proper learning and knowledge then we may go into loss and may lose our investment and we should learn forex trading only from an expert teacher in forex trading market
                              • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                              • #75 Collapse

Demo account is a best teacher for learning Forex trading. The advantage of the demo account is that its a free opportunity for learning Forex trading free of cost. But to learn on demo account help of a experienced trader is must. Otherwise, we will waist out time on demo account. And can't start trading properly.

اب آن لائن

Working...
                                X