Demo Account kese bany ga
No announcement yet.
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
new posts
  • #181 Collapse

    demo account bana ka liya ap simply insta Forex account main site pa jaian whana ja ka ap option dakhain gay whan ja ka ap simpy demo account pa ka demo account create kar skate hain.
    • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
    • #182 Collapse

      bhai dear ap jes broker ka mt4 use kery ga wo ap ko demo account banny ke ajazet da ga or ap as sa practice ker sakty ho or loss or profit ko control ker sakty ho or jab experience ho jeya tab ap real account creat kary..
      • #183 Collapse

        bhai jaan jab aap MT4 download kar k install karte ho to us main jab installlation k baad aap ki app open hoti hai to aap ko sab se pehly demo account bany k liye form hi show hota hai aap us main data entry kar k demo account bana skte ho
        • #184 Collapse

          asalam o aliqum ye my dear bro damo account boht asni se ban jata he ap ko just forex ki website pe ja k trading softwer downlod krna he jb ap us ko instal karo gy to who khod he new account ka optsn dy ga ap waha se new account bana skty ho i like forex
          • #185 Collapse

            demo account pay practice aur phr thora bhot capital ki zrorat hoti hai jiss say hum forex start kar saktay hain.forex me sab ziada jo cheez kaam aati he wo petience,q k sabar krne waly hi is me aksar kamyab hote hen
            • #186 Collapse

              demo account bananbht easy hai bas apko instaforex ki website pe jana hota hai jahan apka forex ka account bana hota ahi wahen se ap demo account bana sakte hain apna or achi practice kar sakte hain
              • #187 Collapse

                demo account baney key leye ap insta forex key site per jaye aur waha apna account create karey jo key demo account ho aur is per bhe apnaaccount bana dey demo aur trading start kr dey aur jab forex trading samjh me a jaye to real account banaey..
                • #188 Collapse

                  demo account bnana bhot he asan hai sub say pehlay aap ko demo account k lye yaha pay insta ki web pay ja kar open demo account me ja kar sirf apna email address dena ho ga aap ko sari information mail kar de jae ge.
                  • #189 Collapse

                    forex mtake profit ka bhot zeyadha faida ahe ager order lagane k bad ap ko lagat he k ap loss m jare ho ho to us time ap is option ka use ker sakty hen is ap ko capital loss nahi ho ga or ap dosra order bhi laga sakty hen
                    • #190 Collapse

                      dosot agar app new hey or demo per practice karna chahte hey to app ko instaforex.com per jakar demo account banana he or phr app jitni chaho us per practice kro or sath sath posting work bhi join krey take app ko monthly bonuses earn hosakey
                       
                      • #191 Collapse

                        mjhe is bare me confirm nhi pta he k demo account kistrha bnega qk mene abhi tk koi demo account nhi banaya he or me apko yehi kahungi k demo account ko real hi smaj ker kam seekhye take apko real accouint me problem na ho.
                        • #192 Collapse

                          yes mjhe bhe mil gya he me is se bht khush hn me ne bhe is me phle mah post lgaen thy or mjhe bonus mil gya he this is real good forum but iwant to know that in which forum u was poting before
                          • #193 Collapse

                            yes mjhe bhe mil gya he me is se bht khush hn me ne bhe is me phle mah post lgaen thy or mjhe bonus mil gya he this is real good forum but iwant to know that in which forum u was poting before
                            • #194 Collapse

                              It is real healthy for you to kind angelical training so that you give be fit to discover from one storey to the additional and all that leave enable you to egest discriminating money from one indicator to the else.
                              • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                              • #195 Collapse

                                dosot posting work itna mushkil nahe he jitna logo ne isko bana dia he kunke daily ke app ko 1 hour dena he or agar app ki typing speed achi nahe he to bhi app ko maximum 2 hour lage ge is liay hamey copy paste nahe krna chahye kunke is tarah hmm apna time zaya kr rahe hey

                                اب آن لائن

                                Working...
                                X