trade with the mind or heart
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #601 Collapse

trading aik aisa business h jo emotional ho k krnay say loss k chance increase ho jate hain likin is mian mind or heart dono ka satisfied hona b bohat ehmiat ka hamil h ager ye dono mukhalif hn to loss k chance b hote hain
    • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
    • #602 Collapse

bro merey khayal sey to humein trading mein apna mind or heart dono ki suni chahiye keu k forex mein mind ka kam thora zaida hai lakin suni dil ki bhi chahiye k dil kiy akehta hai humien
      • #603 Collapse

i think take with your head and apke move experince bhi hona chaye take krte hoye or maybe ye bht bht very best profitable enterprise hai ye ak very best onnline enterprise hai world wide.
        • #604 Collapse

The most beffetive way to trade on Forex is by using mind and if you feel that market will change the trend then put your heart on one side and take those steps that your mind tell you to take and may be this is the right way to trade
          • #605 Collapse

Trade hamesha mind se karni chayay...
            • #606 Collapse

In my point of view forex is a business and depend on experience and proper guide line.If you want to success in forex then you should work in market with proper knowledge and cool mind,It is very important for a trader success in forex.otherwise no body can get success in market easily.
              • #607 Collapse

dear sir trading men kabhi heart ko nai follow karo balke apne mind ko follow karna chahye aur soch samjh kar aqalmandi se kaam karna chahye warna agar dil ki suni tou bara nuqsaan ho sakta he
                • #608 Collapse

Trade hamesha mibd k sath krni chayee kun kh mind ko pta ha kis te per kia sahi ha or kia galat ha . Per dil ki ager ap sunai to wo yahi lhy ga kh hamesha bus profit hi hi jo na mumkin ha so its gMe of mind not heart
                  • #609 Collapse

trading ek sharp mind business hay trading karna or trading kar ky profit kamana hreart ki baat nei hay jo log mind sy trading karty hian wo hi earning bhi karty hian heart sy trading karna men loss ka zada khatra hay
                    • #610 Collapse

dear brrrrro always trade with mind not with heart..........jab bi aap trade lagaain aap sahi tarah soch ker trade lagaain.specially jab market me movement ziaada ho us yime per apnay heart ko control kertay huay trading kerain
                      • #611 Collapse

yes you say right my brother and i agree with you because, forex trading mind ka kam ha na kay heart ka kyun yahan app nai apnay mind say souch kar right time pe right deceion karna hota ha aur har cheese ko zain main rakh kar faisila karna hota iss bussiness main emotions ko control karna buhaat zahroori ha.
                        • #612 Collapse

in the business we have to think from our mind, not from our heart. because from our mind we have to take those decisions which work best for us and we cant think it from our heart. because mind thinks all the way, it know how to situate the trade with the market and how to deal with it. so from my point of view, in the business we have to think with our mind
                          • #613 Collapse

Never trade with your heart because it can misguide you.Always listen of your mind because Forex is a matter of minds not the heart.So if you want to be a profitable trader then decide with the mind.
                            • #614 Collapse

bhai koi bhi business ho ya koi bhi kam ho aap ko kamyabi ap ke mind se hasil ho pati hai and aap ko is business me koi cheez agar kamyab bana sakti hai to woh hai ap ka mind and is business me hum ko mind ka use karna chahiye .
                              • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                              • #615 Collapse

Dear forex trading is very risky online business in which if we necessity to earn steady get from it then we should take all techniques and strategies of forex trading industry gain knowledge of market trend and do our trading with full use of our mind no with heart.

اب آن لائن

Working...
                                X