How much learn before start forex
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #346 Collapse

jab tak forex business ko proper learn na ker lain tab tak real trade start naheen kerna chahiya kionaky es tarah loss ko face kerna per jaiey ga best thing yeh ha kay ap forex ki basic zoror jantay hoon or demo per kam az kam three months practice bhee zroor kerien es say trader main confidence ata ha or yeh sign trade kay liya bohat beneficial ha .
    • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
    • #347 Collapse

As much as you can. There is no limit of learning in forex trading and you should learn as much as you can. We should be fully prepared when we come to the market because then it is tie to show off our knowledge and skills so we should have learnt them earlier with the help of demo and books.
      • #348 Collapse

i think you should have basic knowledge and have 4 to 5 month of practice in demo account that is good to run your trading business . learning knowledge experience skills is very much essential to run this business
        • #349 Collapse

dear forex trading koi esi degree ni hy jis ko learn karny ki limit ho jesy ham matric ya fsc bsc karty hain 2 sal ya 1 sal me ho jati hy forex me esa ni hy ic me learning jari rehti hy roz roz new points samny aty hain roz roz nai nai cheezen samny ati hain forex ki learning kabhi khatm ni hoti hy
          • #350 Collapse

there are many ways so that the frasher or learner can learn the rorex but from my point of view that fresher or learn hould learn from the experience person ...........

• #351 Collapse

merre bhaii forexx tradde mee jitnni ziadda learning hoo gii ottna hii ziadda forex tradde me hammara experiennce hoo gaa orr forexx tradde mee hammnara jittna ziadda hammara experience hoo ga ottni ziadda rearning hoo gii

• #352 Collapse

Jitna b seekh Lia jaey km hota hy or trading she pehly both zruri hy..balky 1 demo account open kr lena chahiey uske zriey boht seek skty chain hm
                • #353 Collapse

forex trading is going to shape up as the traders will shape it up because it depends on the traders how they are going to take forex trading and trade as well.But I think it would be better for the trader to try and take forex trading more lightly because if you try to take a thing positively then it is going to be that way for you.It all depends on the thinkings and the skills of the traders at the final stage when they go up for trading in forex.

• #354 Collapse

mera khayaal hay kay jab tak aap business may enter ho kar demo account may practice nahy karenge tab tak aap ko sahy say samajh nahy aaega. aap ko koi bhy cheez leran karne ke lie time dena hoga. Demo account par practice say aap ko kaafi cheezain samajh aengy
                    • #355 Collapse

you should learn the forex until you fully satisfied with the learning you can apply the learning on the demo account and then can watch the result ,after the clear confirmation you can enter in the forex and can win the every thing

• #356 Collapse

Assalm O Alaikum han gee mera mashwara yeh hai kay humain trading shuru krnay say learning zaror krni chahye phir he hum achi tarha earning ker sakay gayn
                        • #357 Collapse

mery khyal me live trading karny k liay sirf forex k basics seekhny kafi ni hain live trading karny k liay to pehly bht ziada learning karni parti hy forex k fundamental analysis technical analysis ko seekhna parta hy ic k sath sath market trend ko smjhna hota hy tab ham live trading karny k kabil ho sakty hain sirf forex basics seekh lenay sy live trading ni kar sakty loss ho jayga
                          • #358 Collapse

Forex trading has always become renowned as a high risk factor or highly risky business and i guess that it is going to remain that way until and unless the beginner traders start to understand and trade forex trading with some common sense.Because we can see that the forex trading has been considered as a high risk business just because of the fact that there is a huge proportion of the traders who happen to lose here instead of earning.

• #359 Collapse

dear we should learn all basic knowledge of forex trading online business and lot of practice on demo account and apply all techniques and strategies of forex trading and gain experience from it and then start forex trading real account without basic knowledge of forex trading we may go into loss
                              • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                              • #360 Collapse

Not Some proper knowledge we Must need full command Before Trading in live Account,forex koi ek raat ya ek Din main ya kuch haftoun main Samajh nahin Ataa,Rozanaa 5 trilions ki market main profit Earn karnay k liye pehlay Forex ko mukamaal Tarah Say Sekhna Zaroori hai
                                Mind Is like A Parachute - It Is Useful only IF Open

اب آن لائن

Working...
                                X