If you are consistent, you are successful
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #196 Collapse

i think mery khayal se forex me consistency ko boht achhi tra discuss kia ha hum sub trader ko ye zehen me rukhna chaahiay k profit me close honay wali trades ziaada honi chaahiay..

• <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
    • #197 Collapse

jb hm mustakil mazaji se kisi b kaam ko krengay tua kamyab hongay aur bunda tb e kamyab hota hai jb us k zehn mei target ho
      • #198 Collapse

i think Being consistent means that do not be disappointed with your unsuccessfulness or losses in the first time. Keep following you right path and it will lead you to be a successful trader in the near future

• #199 Collapse

here are the trading in thatposition here you are the perfect boy in that position here you can do that super position ..........

• #200 Collapse

yes consistency can make you successful trader day by day .this is not a matter that you get a huge amount of profit one day and on other day you shall loss but matter is how well you are getting little amount of profit every day with consistency.
            • #201 Collapse

Yes it 100 % correct that if you are consistent on the strategy and plan and learning all skills and techniques of this business then you are able to earn a lot and become more successful in this risky business. the most important thing is that how you take it.
              • #202 Collapse

yes it is a truth that if you are consistent, you are not so far from your success. Being consistent means that do not be disappointed with your unsuccessful or losses in the first time. Keep following you right path and it will lead you to be a success
                • #203 Collapse

Haan main iss se agre karta hon chahe ap kam se kam profit earn karo magar main cheez hai ke app her dafa yahan se profits earn karo aur apki performance consistent honi chahie.. Ap ki consistancy hi app ki sab se bari aur eham kamyabi ha.. aur ap choty choty trades se acha profit kam sakty hain
                  • #204 Collapse

we strategy that will how you profit ko hasil kerna chahtey hain tou aap ko iss per achi incom can get achievement alon...
                    • #205 Collapse

yes bro you r right , auger ap proper planing se chal rhe han to ar ap profit ker rhe haan to ap 1 achy trader han , acha trader banane k liye ap ko bohat experience chahye hota hy , ar ap ko consisteny ar cool mind hona bohat zorari hy auger ap yeh samjho k 1 trade mian ap ne profit ker liya hy ar ap achy trader ho to ap ghalt ho

• #206 Collapse

hello friend yess nice informative thread friend aap ne forex trading me consistency ko boht achhi tra discuss kia ha hum sub trader ko ye zehen me rukhna chaahiay k profit me close honay wali trades ziaada honi chaahiay ore loss me kum trades bl.k 0 trade honi chaye jo k imposible b hai :p
                        • #207 Collapse

g haan main apki is baat se agree hun k agar hum is kaam may consistency se kaam len ge tu he hum kamyab hun ge bohat sse log start may loss hone pe trade chor dete hen or kehte hen k ye fraud hy lakin aisa bilkul b nai hy her chees ko set hone may time lgta hy so agar hum yahan b patience se kaam lken tu hum bohat ache trader sabit ho skte hen
                          • #208 Collapse

forex trading so that is really beautiful trade on the inernaet so that is really good form hee you can .............

• #209 Collapse

sahi kaha work main consistent hona bohat ziada zarori aur acha hai iss tarah ap aik world wide business kay sath ghar main baith ker acha earn kar sktay hain aur apnay aap ko successful trader bhi bana sktay hain easily so work well all
                              • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                              • #210 Collapse

Consistency buhat important hai forex mein agar aap consistent hain apni trading mein mein to aap successful hain, agar aap profit earn kar rhe hain to apna profit consistent rakhen and isko maintain kar k rakhen and aap jitna consistently trading karen ge utna hi acha earn karen ge.

اب آن لائن

Working...
                                X