Cross currency pairs kia hote hai?
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #31 Collapse

jee han dear aisay pairs jis mein kisi curency ka taluq usd say nahi hota unko hum currency pairs kehty hai fore example eur/gbp mein usd nahi ata is liye yeh ek cross pair kehlaye ga lakin mostly zyada tar trader major pairs ko zyada preffer krty hain kyunki usd ki mang zyada hai
    • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
    • #32 Collapse

Well, you are doing nice work by guiding traders to different useful terms of trading. Cross currency pairs are a little difficult to handle as base currency is not USD in this pair.
      • #33 Collapse

easi konsi currency hy jis py ham trading kren aur profit ky chances ziada hon..aur ham kuch na kuch andaza ho ky is currency sy hamen profit hoga..easi koe tip dy den..
        • #34 Collapse

the explanation starts with the understanding of the majour currency pairs. the majour are as well called the exotic currency pairs.the next to it is the cross currency pairs, they are the matching of the currencies that makes the majour group.
          • #35 Collapse

bro i think the best pair is USD.GPN that is best beasuse here currency rates will go up and down you will earn money here easily and that is batter for you and some user give you batter answer from this thanks for your question
            • #36 Collapse

what i know that there are many pairs that are have not the one currecny of the us dollar and with them we also trade and trade well i mean earn well.
              • #37 Collapse

Cross currency pairs woo hotee hain jin mein U.S dollar naehin hota aur cross currency pairs mein trading kaa volume kaam hota hia aur ess mein spreads zyada hota hai
                • #38 Collapse

jes pair me US$ currency nahi hota us pairs ko cross currency pair kehty hey, jesy EURGBP,EURAUD esy pairs ko ham cross currency kehty hey.
                  • #39 Collapse

Trading me lalach hamesha nuqsan deta hai. jald bazi or even lalach aap ko revenue is loss me le jatay hain or even aap dil har kr forex chorr dete ho. will be lye hosh mandi se kam len, lalach na karen.
                    • #40 Collapse

yes dear forex trading business me skill ki bohat hi zayada importance hay aur hum asani se demo account me practice kar kay apni skill aur experinece ko improve kar sakte hain aur hum forex demo account me practice kar kay apna knowledge aur skill ko gain kar sakte hain.
                      • #41 Collapse

well jahan tk mujje knowledge hai ye aise currency pairs hotay hain jinme us dollars nahn hotay and inme volume kum hota hai in currency pairs men
                        • #42 Collapse

truly I don't know about cross currency and why it named cross currency

but as I know cross cross pair is the pair that different move like xxx-usd with usd-xxx but for cross currency is that have the same meaning?
                          • #43 Collapse

Why is it called, I really do not know if cross-currency and cross currency

I like that the USD-XXX-USD cross - currency with the cross - Couples cross bonded know but one means that there are many steps?
                            • #44 Collapse

Are not included as two different currency pairs, the USD and the EUR / JPY currency of the world including the United States. Silver Cross first day had an idea.
                              • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                              • #45 Collapse

my dear friendds forex trading market ek esi trading website he jis ami kafi knowladge k samal poche jate jese is sawal ka ans ye he k cross currency pairs woo hotee hain jin mein U.S dollar naehin hota aur cross currency pairs mein trading kaa volume kaam hota hia aur ess mein spreads zyada hota hai.

اب آن لائن

Working...
                                X